در حال بارگذاری
استاندار خراسان شمالی عنوان کرد:

اولویت تأمین سیمان رفع نیاز مردم استان

شماره خبر : 2002 - https://asreatrak.ir/short/VJ5wp

استاندار خراسان شمالی گفت: باوجود کارخانه سیمان در استان باید سیمان موردنیاز و باقیمت مناسب در اختیار مردم قرار بگیرد و در شرایط ویژه اولویت با تأمین سیمان موردنیاز استان است.

به گزارش «عصر اترک»، محمدرضا حسین‌نژاد صبح امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه مراقبت‌های لازم و نظارت‌ها بر کالاهای اساسی موردنیاز مردم صورت بگیرد، گفت: براین‌اساس سازمان تعزیرات نیز باقدرت تمام نسبت به احقاق حق مردم اقدام کند.

وی ادامه داد: باوجود کارخانه سیمان در استان باید سیمان موردنیاز و باقیمت مناسب در اختیار مردم قرار بگیرد و در شرایط ویژه اولویت با تأمین سیمان موردنیاز استان است.

 استاندار خراسان شمالی افزود: در برگزاری نمایشگاه‌ها و عرضه مستقیم کالا نیز توجه شود تا مشاغل و واحدهای خرد آسیب نبینند و ابتدا جوانب امر بررسی و متناسب با آن برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از ۱۸۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد که رشد ۸۵ درصدی داشته است، گفت: با سیاست‌گذاری‌های دولت سیزدهم هر ساله با افزایش خرید تضمینی گندم مواجه بودیم و در سال جاری نیز در این زمینه رشد ۸۵ درصدی، درآمد سرانه خوبی برای کشاورزان استان داشت.

همچنین در ادامه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز در این جلسه گفت: تلاش ما در کارگروه تنظیم بازار استان این است تا با تمهیدات و سیاست‌گذاری‌ها شاهد کاهش نرخ کالاهای اساسی و کمتر از مصوب باشیم و به طور مثال قیمت گوشت مرغ در خراسان شمالی، همیشه از نرخ میانگین مصوب کشوری پایین‌تر بوده است.

 ناصر فخر موحدی افزود: در مواردی همچون گوشت قرمز نیز امیدواریم با کار جمعی و اعمال تمهیدات لازم، قیمت گوشت قرمز به پایین‌تر از نرخ کشوری برسد.

 وی گفت: در حوزه سیمان‌کار تیمی صورت گرفت تا کمبود به‌فوریت برطرف شود، اکنون توزیع سیمان در بازار به حالت نرمال رسیده است و نظارت‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات