در حال بارگذاری
کارشناس مسائل بین‌الملل:

حملات وحشیانه صهیونیست‌ها نشان از ناتوانی آنهاست

شماره خبر : 2010 - https://asreatrak.ir/short/NgoXp

یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: حملات وحشیانه صهیونیست‌ها و جنایت‌های جنگی نشان‌دهنده تنگنایی است که اسرائیل در آن به سر می‌برد و با توقف نسل‌کشی در غزه و لبنان مخالف است.

 امید رحمانی، در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» گفت: اقدامات تروریستی رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل طی این روزها در مقابل مسلمانان غزه و لبنان، زنان و کودکان برگرفته از ضعف و درماندگی آنها است.

 وی با اشاره به اینکه شهادت شبانه‌روزی زنان و کودکان در غزه برگی دیگر از جنایت‌های این رژیم جنایت‌کار است، افزود: این جنایت‌ها با حمایت‌های دولت‌های استکباری و غرب انجام می‌شود.

 این کارشناس مسائل بین‌الملل خاطرنشان کرد: اقدامات تروریستی نشانه مردانگی و اقتدار این رژیم نیست، بلکه نشان‌دهنده ناتوانی و سردرگمی آنها است که برای حفظ خود به هر موضوعی متوسل می‌شوند.

 رحمانی یادآور شد: حملات وحشیانه صهیونیست‌ها و جنایت‌های جنگی نشان‌دهنده تنگنایی است که اسرائیل در آن به سر می‌برد و با توقف نسل‌کشی در غزه و لبنان مخالف است.

 وی ابراز داشت: این رژیم بداند جنایت‌ها و شهادت هزاران انسان، زن و کودکان بی‌گناه به صراحتی که در قرآن کریم اشاره شده، بی‌پاسخ نخواهد ماند و آنها به سزای اعمالشان خواهند رسید.

 رحمانی همچنین دررابطه‌با تأخیر ایران در پاسخ به ترور شهید هنیه در ایران گفت: اینکه ایران در این موضوع منفعلانه برخورد کرده است، ۱۰۰ درصد باطل است، زیرا در وعده صادق یک تمام اهداف تعیین و اجرایی شد؛ اما در این مرحله و پاسخ به ترور شهید میهمان متفاوت است که قطعاً در زمان و مکان مناسب اجرا خواهد شد.

 این کارشناس مسائل بین‌الملل بیان داشت: ایران و سپاه مقتدر امروز از تکنیک کمین در کمین را اجرایی می‌کند، این تکنیک برگرفته از تجارب هشت‌ساله دفاع مقدس است، بنابراین نباید اقدام شتاب‌زده‌ای انجام شود.

 رحمانی گفت: مردم لبنان آگاه باشند که مردم ایران همیشه همراه و همدل آنها هستند و هر هفته در استان‌های مختلف بعد از نمازجمعه این همدلی را به رخ جهانیان می‌کشانند.

 وی با تأکید بر این موضوع که بیش از این سردار سلیمانی همدلی با مردم مسلمان در کشورهای لبنان، فلسطین، یمن به اثبات رسانده بود، گفت: براین‌اساس مهربانی مردم ایران با مردم مسلمان غزه، فلسطین و لبنان ناگسستنی است.

 این کارشناس مسائل بین‌الملل در انتها بیان داشت: نقش آمریکا در حمایت از صهیونیست‌ها انکارناپذیر است و به‌صورت همه‌جانبه این حمایت‌ها انجام می‌شود و بر کسی پوشیده نیست.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات