در حال بارگذاری
کارشناس سیاست خارجی و مسائل بین‌الملل:

طوفان‌الاقصی، افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل را نابود کرد

شماره خبر : 2001 - https://asreatrak.ir/short/4aoLn

کارشناس سیاست خارجی و مسائل بین‌الملل گفت: پس از عملیات نظامی طوفان‌الاقصی افسانه شکست‌ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی که بیش از هفت دهه با تبلیغات گسترده و حمایت رسانه‌های غربی این‌گونه وانمود شده بود، از بین رفت.

 رئوف رحیمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، با بیان اینکه انگلیس و آمریکا در تأسیس رژیم صهیونیستی نقش داشتند، گفت: باتوجه‌به تجربه شکست آمریکا در عراق و افغانستان، ایالت متحده آمریکا به این نتیجه رسید که با زور و دخالت در کشورهای دیگر دموکراسی شکل نمی‌گیرد.

 وی با اشاره به پیمان ابراهیم «بیانیه مشترک رژیم صهیونیستی، امارات متحده عربی و ایالات متحده بود که در ۱۳ اوت ۲۰۲۰ منعقد شد»، افزود: بر اساس این توافق آمریکا به دنبال عادی‌سازی روابط کشورهای عربی و مسلمان و در نتیجه اسرائیل به‌عنوان قدرت برتر منطقه خاورمیانه شود.

 این کارشناس سیاست خارجی و مسائل بین‌الملل اظهار داشت: پس از عملیات نظامی طوفان‌الاقصی افسانه شکست‌ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی که بیش از هفت دهه با تبلیغات گسترده و حمایت رسانه‌های غربی این‌گونه وانمود شده بود، از بین رفت.

 وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی به دنبال پایان جنایت‌ها علیه مردم مظلوم غزه است؛ اما این در حالی است که اسرائیل به دنبال گسترش این حمله نظامی است.

 رحیمی هدف اسرائیل از حمله سایبری به لبنان را ایجاد ترس و وحشت در جبهه مقاومت عنوان کرد و گفت: رژیم صهیونیستی جبهه مقاومت و در رأس آن جمهوری اسلامی را تهدیدی برای موجودیت خود می‌داند و این استیصال باعث شده تا دست به این اقدامات تروریستی بزند.

 وی با بیان اینکه اولویت اول کشورهای اسلامی دیگر فلسطین نیست، عنوان کرد: اسرائیل از عدم اتحاد کشورهای اسلامی به دنبال کسب جایگاه برتر خود در منطقه هست.

 این کارشناس سیاست خارجی و مسائل بین‌الملل خاطرنشان کرد: ایران که خود قربانی تروریسم بین‌المللی، حامی کشورهای مظلوم و مسلمان است.

 وی تأکید کرد: ایران می‌تواند از طریق گروه‌های مقاومت در منطقه پاسخ جنایت‌های این رژیم منحوس را بدهد تا جایگاهش همچنان در منطقه حفظ شود.

 رحیمی در پایان گفت: دولت‌های مسلمان حامی اسرائیل مانند ترکیه و عربستان تنها منافع ملی خود را در اولویت دارند و این دلیلی بر عدم وحدت جوامع اسلامی است.

 انتهای خبر/ی

0 نظر

ارسال نظرات