در حال بارگذاری
امام‌جمعه موقت شیروان:

تلاش غرب برای فروپاشی جامعه اسلامی است

شماره خبر : 2029 - https://asreatrak.ir/short/VW1Eb

امام‌جمعه موقت شهرستان شیروان گفت: هر روزه درگیری دنیای غرب با جامعه اسلامی خطرناک‌تر می‌شود و تمام تلاش خود را برای فروپاشی خانواده و جامعه اسلامی دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، 

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی مهرپویان در خطبه‌های عبادی - سیاسی این هفته اظهار داشت: یکی از عرصه‌های کسب تقوا در زندگی فردی، خانواده است، خانواده‌ای که عرصهٔ متقابل جبهه حق و استکبار جهانی است.

 مهرپویان تصریح کرد: روزبه‌روز که می‌گذرد، درگیری غرب با جامعه اسلامی پیچیده‌تر و خطرناک‌تر خواهد شد و تمام تلاش خود را برای فروپاشی جامعه و خانواده اسلامی می‌کند.

 وی ادامه داد: در قرآن کریم تأکیدات بسیاری بر اینکه خانواده کانون آرامش، جلوه‌گاه مودت و رحمت، ازدیاد و بقای نسل است، دارد.

 امام‌جمعه موقت شیروان افزود: مهم‌ترین تکلیف ما در این موقعیت، مشق‌کردن زندگی مهدوی که بر چهارپایه از جمله عقیده محوری، تکلیف‌محوری، دین‌محوری و عزت محوری است، داشته باشیم.

 وی تأکید کرد: در عرصه بین‌الملل اگر شخصی صدای صلح است باید موضع‌گیری عزت داشته باشد نه ذلت، چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور باید برای دشمنان وحشت‌آفرین و برای مظلومان جهانی، امیدآفرین باشد.

 مهرپویان ادامه داد: خداوند و امت پیامبر (ص) انزجار خود را علیه دشمنان اعلام کرده‌اند که نشان می‌دهد ما با آنها برادر نیستیم به‌گونه‌ای که دشمن مبین و مشخص ما که آمریکا است، بارهاوبارها دشمنی خود را نشان داده که مهم‌ترین آن تحمیل هشت سال جنگ از ناحیه عراق به ما بود.

 وی افزود: امروزه دشمن از ابزاری که باید در خدمت مردم باشد، علیه جامعه انسانی استفاده می‌کند که این موجب شد با آینده‌نگری رهبری، این امکانات نظامی بومی‌سازی شود؛ زیرا ما باید در برابر ابرقدرت‌های دنیا باید قوی باشیم و نقطه‌ضعفی نداشته باشیم.

 امام‌جمعه شیروان تأکید کرد: از جمله اهداف اسلام، رشد سیاسی امت اسلامی و اعلام برائت از دشمنان در راستای تحرک‌آفرینی و مبارزه با دشمن است همان‌گونه که رهبر کبیر انقلاب تأکید بر برخورد تهاجمی بدون عقب‌گرد دارند و اینکه اجازه ندهیم افرادی نفوذی در داخل کشور بتوانند اقدامات شوم دشمن را عملی کنند.

 انتهای خبر/ سیده معصومه علوی

0 نظر

ارسال نظرات