در حال بارگذاری
امام‌جمعه اسفراین:

جنایت صهیونیست‌ها نشان‌دهنده شکست آنان است

شماره خبر : 2034 - https://asreatrak.ir/short/NK6gE

امام‌جمعه شهرستان اسفراین بعد از محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در غزه و لبنان اضافه کرد: این حرکت‌ها نشان‌دهنده شکست اسرائیل خواهد بود که توان مبارزه با رزمندگان را ندارند، مردم بی‌گناه و مناطق مسکونی را بمباران می‌کنند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک از اسفراین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد موسوی جاجرمی در خطبه‌های امروز نمازجمعه بعد از توصیه نمازگزاران به تقوای الهی گفت: خداوند خیر هر خانواده‌ای را که بخواهد اعتدال را به آنان هدیه می‌دهد، وقتی خداوند خیر یک فرد و خانواده‌ای را بخواهد طوری تربیت می‌کند که حرمت بزرگ‌ترها را رعایت کنند این به‌عنوان یک تکلیف مهم و شاه‌کلید سعادت کوچک‌ترها و فرزندان است.

 خطیب جمعه اسفراین افزود: در روایتی آمده مؤمنان به سه شرط به بهشت خواهند رفت اول قلبت آلوده به کینه و حسد نباشد، دوم زبانت آلوده به تهمت و غیبت نباشد و سوم چشمت به نامحرم نباشد و نگاه تحقیرآمیز به کسی نداشته باشی.

 حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: چهار ویژگی که باعث می‌شود خداوند نگاه ویژه‌ای به یک خانواده داشته باشد بصیرت دینی، مدارا، اعتدال در سبک زندگی و تکریم بزرگ‌ترها از جمله این ویژگی‌ها است.

 در خطبه دوم امروز، موسوی بعد از محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در غزه و لبنان اضافه کرد: این حرکت‌ها نشان‌دهنده شکست اسرائیل خواهد بود که توان مبارزه با رزمندگان را ندارند، مردم بی‌گناه و مناطق مسکونی را بمباران می‌کنند.

 وی اظهار داشت: عوامل مؤثر در پیروزی دفاع مقدس مختلف هستند، ولی یکی از مهم‌ترین آنها ایمان، توکل به خداوند، امداد غیبی توسل به ائمه اطهار، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری و مردم بسیجی ما در کل ایران اسلامی است.

 خطیب جمعه اسفراین گفت: از جمله عوامل مؤثر و مفید دیگر در پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برخورداری لشکر اسلام از فرماندهان جوان، انقلابی، مؤمن و ولایی بود که جای هیچ‌گونه تردیدی نیست؛ جوانان ما در دانشگاه جنگ را به‌صورت آکادمیک یاد نگرفته‌اند، خود همین یک معجزه است که فرماندهان جوانی مثل شهید کاوه می‌شوند ناجی کردستان.

 وی اظهار داشت: آنچه باید دراین‌رابطه بدانیم رمز پیروزی این جوانان چه بوده است؟ یکی از امتیازات مهمشان ارتباط آنان با علمای دینی بود اگر به جایی رسیدند که می‌توانند معجزه کنند، شاگرد علمای بزرگ و شهید بوده‌اند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی در پایان گفت: امروز در لبنان و غزه رزمندگان اسلام ثمره درس‌گرفتن از امام و رهبری را دارند می‌بینند این تأثیرپذیری از ولایت‌فقیه می‌تواند ضامن بیمه‌شدن برای کشور خودمان و دیگر کشورها باشد.

 

 انتهای خبر/رضازاده

0 نظر

ارسال نظرات