در حال بارگذاری
امام‌جمعه موقت بجنورد:

دفاع‌ مقدس باعث اقتدار ایران در دنیا شد

شماره خبر : 2030 - https://asreatrak.ir/short/N3056

امام‌جمعه موقت بجنورد گفت: دفاع هشت‌ساله مردم ایران در برابر عراق و جریان دفاع مقدس باعث شد که امروزه ایران این‌چنین در سراسر جهان اقتدار داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»،

 حجت‌الاسلام رحیم مهدوی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه در مرکز خراسان شمالی با تأکید بر این موضوع که رژیم کودک‌کش صهیونیست به‌صورت آشکارا در حال جنایت هستند، گفت: این روزها مردم فلسطین و جبهه مقاومت تنها افراد و گروهی هستند که در مقابل جنایت‌های این رژیم غاصب با تمام توان ایستادگی می‌کنند.

 امام‌جمعه موقت بجنورد با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران جبهه استکبار دنیا را به دو بخش سلطه‌جو و سلطه‌پذیر تقسیم کرده بود، افزود: این در حالی است که اقتدار نظام جمهوری اسلامی این موضوع را از بین برد.

 وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برابر رژیم پهلوی، دفاع هشت‌ساله مردم ایران در برابر عراق و جریان دفاع مقدس باعث شد که امروزه ایران این چنین در سراسر جهان اقتدار داشته باشد.

 مهدوی‌پور همچنین به حادثه طبس اشاره کرد و گفت: حادثه طبس تصریح کرد: مسئولان باید با سرعت‌بخشیدن به این موضوع ماجرا را بررسی و در نهایت تلاش در این جهت باشد که از جریان افتادن این چنین حوادثی جلوگیری شود.

 

 انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات