در حال بارگذاری
نماینده مردم ۶ شهرستان خراسان شمالی در مجلس:

پاسخ ایران به اقدام احتمالی رژیم‌صهیونیستی کوبنده‌تر است

شماره خبر : 2112 - https://asreatrak.ir/short/4aoAE

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات شب گذشته سپاه پاسداران نشان داد که ایران از هیچ ابرقدرتی نمی‌ترسد و اگر زمانی رژیم صهیونیستی، کوچک‌ترین پاسخی بدهند، قطعاً پاسخ بعدی کوبنده‌تر خواهد بود.

سید محمد پاکمهر در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» در رابطه‌ با عملیات شب گذشته سپاه پاسداران گفت: پاسخ سپاه پاسداران علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل پاسخ مشروع، نظام جمهوری اسلامی بود که به خاک کشور ایران در موضوع ترور شهید هنیه تجاوز شده بود.

 وی ادامه داد: عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی با قوانین بین‌المللی کاملاً هم‌خوانی داشت و تجاوز به یک کشور محسوب نمی‌شود؛ بلکه در واقع دفاع از کشور بوده است.

 نماینده مردم ۶ شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این نکته که «دوران بزن‌دررو به پایان رسیده است»، گفت: این جمله امروز به اثبات رسیده، بنابراین دشمن گمان نکند که با زدن کشور ایران کار به پایان رسیده ولو اینکه کیلومترها با ایران فاصله داشته باشد.

 پاکمهر بیان داشت: نکته قابل‌توجه این است که دشمن ابهت و اقتدار نظامی که برای خود تعریف کرده بود گنبد آهنینی که به‌عنوان سپر عنوان می‌کرد، امروز بااقتدار تمام می‌توانیم بگوییم که موشک‌های ایران اسلامی چیزی از گنبد آهنین نگذاشته‌اند، بلکه تبدیل به یک خانه عنکبوتی شده و این موضوع شب گذشته به دنیا ثابت شد.

 وی با تأکید بر این موضوع که نظام اسلامی حامی جدی محور مقاومت و ملل مظلوم مسلمان به‌ویژه مردم غزه و لبنان است، یادآور شد: این حمایت مردمی است و تمام شور و شعفی که در تمامی استان‌ها شاهد بودیم نشان از حمایت مجدانه از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین دارد که در صدر حمایت‌های ملت ایران است.

 پاکمهر بیان داشت: نکته قابل‌توجه بعدی این است که سید حسن نصرالله پایه‌گذار یک مکتب و راه بود که قطعاً علم این شهید بر زمین نخواهد ماند و یاران فراوانی در بین تمام دولت‌های محور مقاومت و در رأس آن ایران اسلامی وجود دارند.

 وی عنوان کرد: عملیات سپاه پاسداران نشان داد که ایران از هیچ ابرقدرتی نمی‌ترسد و پیام عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران این بود که اگر زمانی رژیم صهیونیستی و یا حامیان این رژیم، کوچک‌ترین تحرک و پاسخی بدهند قطعاً پاسخ بعدی کوبنده‌تر خواهد بود.

 نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که مسلم است اقتدار میهن اسلامی، دفاع از آرمان‌های فلسطین و شهدای انقلاب بوده که تمامی دستگاه‌های نظامی و انتظامی در رأس آن سپاه قرار دارد که برخاسته از نظام مقدس جمهوری اسلامی با فرمان امام خمینی (ره) ایجاد شده است.

 وی به جمله ارزشمندی که امام (ره) فرمودند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» اشاره کرد و گفت: بنابراین این عملیات مقتدرانه برگرفته از تمام نیروهای نظامی با محوریت سپاه پاسداران بوده و نقش محوری مقام معظم رهبری نیز در این عملیات عظیم غیرقابل‌انکار بود.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات