در حال بارگذاری
امام جمعه بجنورد:

حضور رهبری در نمازجمعه فروریختن ابهت استکبار است

شماره خبر : 2150 - https://asreatrak.ir/short/VMlBJ

امام جمعه بجنورد گفت: حضور رهبری پس از اتفاقات اخیر در مصلی تهران و برگزاری نماز جمعه بعد از تهدیدهای پوشالی دشمن به این معناست که آقا خودش به میدان آمد تا سربازانش قوی‌تر ظاهر شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: حضور مقام معظم رهبری پس از اتفاقات اخیر در مصلی تهران و برگزاری نماز جمعه بعد از  تهدیدهای پوشالی دشمن به این معناست که آقا خودش به میدان آمد تا سربازانش قوی‌تر ظاهر شوند. 

 

وی تاکید کرد: آقا امروز به عنوان فرمانده جبهه مقاومت به میدان آمد تا راه را نشان دهد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی، فروریختن ترس و وحشت از دشمن را از دیگر پیام‌های این حضور اعلام کرد. 

 

نورب افزود: رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه پایتخت حاضر شدند تا سربازانش در میدان جنگ محکم‌تر بمانند و قوی‌تر بجنگند.

 

نوری تاکید کرد: امروز برخی از کشورهای دنیا از جمله آمریکا، انگیس و اسرائیل از بازدارنده بودن و ترس از حمله به خود سخن می‌گویند اما باید بگوئیم که بازدارندگی در میدان ایجاد می شود نه در دیپلماسی.

 

امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله گفت:  این شهید حق عظیمی بر گردن جبهه مقاومت دارد. 

 

نوری تصریح کرد: کسی که امنیت را به لبنان برگرداند و مقابل داعش ایستاد سید حسن نصرالله بود که بسیج عمومی برای مقابله با داعش در لبنان و عراق ایجاد کرد. 

 

وی گفت: هنوز پیکر این سید بزرگوار دفن نشده که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام خون شهید را با عملیات وعده صادق ۲ گرفت. 

 

امام جمعه بجنورد افزود: در این عملیات بیش از ۹۰ درصد موشک‌ها به هدف خورد و علاوه بر خسارت‌های بسیار زیاد، بخاطر  شکستن ابهت رژیم جعلی صهیونیستی اهمیت دارد. 

 

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی با اقتدار ابهت پوشالی آمریکا و رژیم صهیونیستی را در هم شکست و خرسندی و خودباری را بر مردم مظلوم فلسطین و لبنان بازگرداند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در بحث امنیت کشور در تمام ابعاد، فعالیت می‌کند که بسیار ارزشمند است. 

 

نوری نیروی انتظامی را مکتبی‌ترین نیروی نظامی در دنیا برشمرد و مردمی بودن نیروی انتظامی از دیگر ویژگی‌های نیروی انتظامی است. 

 

وی خاطرنشان کرد: باب شهادت در این نیرو باز است و هر روز شاهد شهادت نیروی‌های انتظامی هستیم.

 

انتهای خبر/گ

0 نظر

ارسال نظرات