در حال بارگذاری
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

انتقام فرمانده مقاومت قبل از تشییع‌اش گرفته شد

شماره خبر : 2116 - https://asreatrak.ir/short/enlMR

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: هنوز پیکر شهید سید حسن نصرالله تدفین نشده که انتقامش گرفته شد و این جای شادمانی دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، حجت‌الاسلام رضا نوری پیش از ظهر امروز در مراسم  محوری پاسداشت شهید مقاومت شهید حسن نصرالله گفت: جبهه مقاومت و حزب‌الله مولود انقلاب اسلامی ایران است؛ بنابراین قدر این نظام را باید دانست. 

وی ادامه داد: سپاه پاسداران از ایران و از فاصله زیاد توانست نقطه‌زنی داشته باشد و اسرائیل که باند جنایت‌کار است را به موشک بست و هنوز پیکر شهید سید حسن نصرالله تدفین نشده انتقامش گرفته شد و این جای شادمانی دارد.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به آیات قرآن که می‌فرماید اگر کوتاه بیایید دشمن کوتاه نمی‌آید، گفت: در تاریخ‌ نیز‌ به فراوانی این آیه تعبیر شده است.

 

وی ادامه داد: زمانی جبهه استکبار تصمیم گرفت این رژیم را در منطقه ما وارد کند کشورهای اسلامی سکوت کردند و در مقابل این وعده‌ ایستادگی نکردند، بنابراین مهاجرت‌ها آغاز شد و با سکوت امت اسلامی مهاجرت‌ها افزایش پیدا کرد.

 

نوری با تأکید بر این که امروز ما با اسرائیل در جنگ نیستیم؛ بلکه با تمام جبهه استکبار در جنگیم، گفت: اسرائیل توان این جنگ‌ها را نداشت و وسیله‌ای بیش نبود و با حمایت‌های آمریکا انگلیس فرانسه و آلمان به این نقطه رسیده است.

 

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه سازمان ملل کشور جعلی اسرائیل را عضو سازمان کرد و فلسطین را با بهانه نداشتن سرزمین از این سازمان اخراج کرد، افزود: بنابراین کوتاه‌آمدن باعث شد که نتیجه به اینجا برسد و یهودیان که سه درصد مردم فلسطین بودند مهاجرت‌ها را افزایش دادند.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی ابراز داشت: تمام عزتی که امروز جبهه مقاومت دارد  به انقلاب و رهبری برمی‌گردد که عنوان کرد اسرائیل باید نابود شود.

 

وی عنوان کرد: بنابراین، جبهه مقاومت و حزب‌الله مولود انقلاب اسلامی ایران است، بنابراین قدر این نظام را باید دانست که باعث توسعه اسرائیل شد و نتوانست پیشروی‌ها را ادامه دهد.

 

نوری ابراز داشت: با حمایت‌های حضرت امام (ره) چند سال بعد از انقلاب حزب‌الله تشکیل شد و سید حسن نصرالله با پشتیبانی انقلاب ایران و مقام معظم رهبری انقلاب سنگ را به انقلاب موشک رساندند.

 

وی تأکید کرد: لبنان اگر‌ قدرت و شوکتی دارد و ترسی در دل دشمنان انداخته است، همه به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

امام‌جمعه بجنورد گفت: اگر موشک می‌زنیم، ما جنگ‌طلب و شروع‌کننده جنگ نیستیم ما در شرایط دفاع و مقاومت قرار گرفتیم و اگر نجنگیم بخواهند قدم‌های بعدی را بردارند معلوم‌ نیست چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

نوری گفت: متأسفانه بعد از ترور شهید هنیه، صبر تلخی داشتیم که بعد از آن فرماندهان جبهه مقاومت و سید حسن نصرالله را به شهادت رساندند.

 

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات