در حال بارگذاری
امام جمعه شهر گرمه:

دفاع از مظلوم وظیفه تک تک ماست

شماره خبر : 2148 - https://asreatrak.ir/short/4yQ3G

امام جمعه شهرستان گرمه گفت: دفاع از مظلوم وظیفه تک تک ماست.

به گزارش پایگاه سیاسی خبری عصراترک، حجت‌الاسلام حسن رحمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: کسی که توانایی دفاع از مظلومی را داشته باشد امادریغ کند و به کمک آن‌ها نرود، مسلمان نیست.

رحمانی گفت: طبق آیه ۷۵ سوره نسا کمک کردن به هر فرد که مورد ظلم دشمنان و مستکبرین عالم قرار گرفته باشد، وظیفه تک تک افراد است.

وی افزود: امروز در پیام انقلاب وقتی قدری تامل می‌کنیم، می‌بینیم این باز دارندگی در پیام ایشان وجود دارد، خیلی‌ها قبل از اینکه وعده صادق ۲ رخ دهد و این انتقام نسبی مسئول مقاومت به ویژه سید حسن نصرالله به دست بیاید گمان می‌کردند که قدرت باز دارندگی ایران دیگر توان رویارویی با این‌ها را ندارد، لذا این ها را توهم برداشت که حمله کنند و عملیات‌های مختلفی را براساس آمار و اطلاعاتی که به دست آورده است، به وجود بیاورند، اما عملیات وعده صادق ۲ همه این‌ها را به هم ریخت.

امام جمعه گرمه گفت: فرمانی که به عنوان فرمان جهاد و آن هم نه جهاد کفایی بلکه جهاد عینی از فرمایشات رهبر انقلاب به دست می‌آید دال بر این است که دفاع از مظلوم وظیفه تک تک ما است. یکی توانایی جسمانی دارد ویکی توانایی مالی دارد لذا باید این فرمان رهبر معظم انقلاب را روی چشمانمان بگذاریم و هر کدام به هر نحوی که می‌توانیم در این زمینه فعالیت و کمک کنیم و از کمک‌های ناچیز خود نا امید نباشیم که ارزشمند است.

رحمانی خاطرنشان کرد: امروز باید افسران جنگ نرم و عزیزانی که تریبون دارند و می‌توانند صحبت کنند ولو در خانواده و خویشان خود مطالب را تبیین کنید، هر روز مطالب پیروزی مقاومت را بیان کنید و نگذارید که فقط حملات صهیونیستی بیان و پررنگ شوند. این خدا است که خرمشهرها را آزاد می‌کند، آیا خرمشهر با توان مردم آزاد شد یا با روحیه قوی و توکل به خدا آزاد شد.

 

انتهای خبر/فیروزه

0 نظر

ارسال نظرات