در حال بارگذاری
مربی شمشیربازی شهرستان بجنورد:

هیأت شمشیربازی خراسان‌شمالی بدون سرپرست است

شماره خبر : 2139 - https://asreatrak.ir/short/eGylX

مربی شمشیربازی شهرستان بجنورد گفت: در حال حاضر هیأت ورزشی شمشیربازی استان رئیس و حتی سرپرست نیز ندارد.

زهرا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: در حال حاضر هیأت ورزشی شمشیربازی استان رئیس و حتی سرپرست ندارد، امیدوارم مسئولان ورزشی برای این هیأت سرپرستی مناسب انتخاب کنند.

وی افزود: در شهرستان بجنورد تا مدتی قبل سالن و فضایی برای تمرین بازیکنان این رشته فراهم نبود وشمشیربازان در پارک به تمرینات خود می‌پرداختند.

مربی شمشیربازی شهرستان بجنورد در مورد ساعت تمرین بازیکنان این رشته گفت: ساعات تمرین ۱۷:۳۰ تا ۱۹ است که در روزهای فرد در سالن علیدخت شمشیربازان به تمرین و یا آموزش می‌پردازند.

اسماعیلی در مورد استعداد و ظرفیت شمشیربازان خراسان شمالی توضیح داد: مربیان هرساله در مدارس نفرات خوبی را جذب می‌کنند اما چون تجهیزات این رشته ورزشی بسیار گران است، حفظ این استعدادها آسان نیست به عنوان مثال تهیه یک لنگ دستکش شمشیربازی بیش از ۲۰ میلیون ریال هزینه دارد.

مربی شمشیربازی شهرستان بجنورد در مورد بالا بودن قیمت وسایل ورزشی گفت: تمام تلاش‌مان را بر روی استعدادیابی در رشته شمشیربازی قرار داده‌ایم اما زمانی که نفرات مستعد شناسایی می‌شوند مدت زیادی در این رشته نمی‌مانند زیرا تجهیزات رشته شمشیربازی گران است و افراد محدودی می‌توانند آن را خریداری کنند.

وی در ادامه  با بیان اعزام تیم شمشیربازی خراسان شمالی به مسابقات کشوری در اصفهان، تشریح کرد: قطعا با وجود سرپرست یا رئیس هیأت، فعالیت این رشته ورزشی می‌تواند رو به پیشرفت باشد و از این طریق می‌توان در رقابت‌های کشوری افتخارآفرینی کنیم. 

 انتهای خبر/ د

0 نظر

ارسال نظرات