در حال بارگذاری
امام جمعه موقت شهرستان شیروان:

صلح منطقه با بر‌چیده شدن اسرائیل همراه است

شماره خبر : 2145 - https://asreatrak.ir/short/4PbA7

امام جمعه شهرستان شیروان گفت: زمانی صلح در منطقه ایجاد می‌شود که ریشه غده سرطانی یعنی اسرائیل از جهان برچیده شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، حجت الاسلام و المسلمین مهدی مهرپویان در خطبه‌های عبادی_سیاسی این هفته ضمن گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: آنچه که باید همیشه باقی بماند، اقتدار پلیس است زیرا زمانی که این اقتدار از بین رود، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و دیگر انتظاری از وجود امنیت در شهرها و روستاها نباید داشت.

 

امام جمعه موقت شیروان افزود: با قلبی آکنده از غم و اندوه نسبت به شهادت سید مقاوت، شهید سید حسن نصرالله تسلیت خود را به عزاداران واقعی به خصوص رهبر معظم انقلاب می‌رسانم.


وی به نقل از سخنان یکی از نزدیکان سید حسن نصرالله ادامه داد: ایشان شاید ماه ها آفتاب روز و ماه شب را نمی‌دید، او با اینکه در صدر لیست ترور صهیونیست‌ها بود اما در دل خطر و بحران، یک زندگی جهادی داشت که مزدش را هم گرفت و چه پاداشی بهتر از شهادت است زیرا که آرزوی این شهید بزرگوار بود.


مهرپویان در ارتباط با شهید مقادمت تصریح کرد: شهید سید حسن نصرالله حق بزرگی به گردن همه‌ی انسان‌ها دارد زیرا با شرورترین، خبیث‌ترین و کثیف‌ترین پدیده بشر مقابله کرد.


امام جمعه شیروان به نقل از سخن امام خمینی(ره) افزود: امام گفتند که اسرائیل غده سرطانی است و باید از بین برود.


وی ادامه داد: این غده سرطانی که با طوفان الاقصی از بین رفته بود، اگر آمریکای خبیث از او حمایت نمی‌کرد دیگر اسرائیلی وجود نداشت.

مهرپویان افزود: شهید نصرالله، فردی بود که دشمن برای نابودی او از بمب و موشک‌های سنگرشکن استفاده کرده که گویی او سنگر مقاومت در مقابل ظالمان است.

امام جمعه شیروان گفت: صهیونیست‌ها بر این تفکر هستند که به غیر از یهودیان همگی انسان‌ها، حیوان‌های انسان‌نما هستند که شهید مقاومت با این تفکر نیز مقابله می‌کرد.


وی افزود: زمانی صلح در منطقه ایجاد می‌شود که ریشه غده سرطانی از جهان برچیده شود.

مهرپویان تصریح کرد: سید مقاومت، معنا کننده‌ی تک تک آیات جهاد در قرآن است که در مقابل گروه‌هایی مثل آمریکا نصرت الهی را در جلوی چشم آن‌ها به تجلی رساند.

 

امام جمعه شهرستان شیروان در ارتباط با حمله موشکی ایران به اسرائیل گفت: اگرچه دیر هنگام بود اما جانانه و باعث خوشحالی تمام مردم ایران، فلسطین، غزه و لبنان شد و نا امیدی را از میان برداشت و جانی دیگر به جبهه مقاومت و مردم برگرداند.


وی ادامه داد: در طول تاریخ که فرعون به دنبال نابودی حضرت موسی بود در حالی که در خانه‌ی او بزرگ می‌شد خدا، خدایی می‌کرد اکنون نیز با شهادت سرداران ما، سرداران دیگری هستند که با دشمنان اسلام مقابله کنند، امروز نیز باوجود تهدید‌ها علیه مقام معظم رهبری، در مصلی تهران برای اقامه نماز جمعه حضور یافتند و این غرور آفرین برای ایران و ایرانی است.


انتهای خبر/سیده‌معصومه علوی

0 نظر

ارسال نظرات