در حال بارگذاری
معاون سیاسی استانداری خراسان شمالی:

آگاه‌سازی به‌جهت مبارزه با مشروبات الکلی انجام شود

شماره خبر : 2132 - https://asreatrak.ir/short/4Aql5

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: رسیدن به یک نگاه مشترک و اجرای اقدامات پیشگیرانه، افزایش آگاهی عمومی و فرهنگ‌سازی در مقابله و مبارزه با توزیع و تولید مشروبات الکلی مورد تأکید ما است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، حسن ناهیدی در جلسه ستاد مبارزه با مشروبات الکلی خراسان شمالی گفت: رسیدن به یک نگاه مشترک و اجرای اقدامات پیشگیرانه، افزایش آگاهی عمومی و فرهنگ‌سازی در مقابله و مبارزه با توزیع و تولید مشروبات الکلی مورد تأکید ما است.

وی در ادامه افزود: ورود جدی‌تر، برخوردهای لازم و رصد دقیق مراکز و نقاطی که امکان تولید و توزیع مشروبات الکی وجود دارد در دستور کار باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های متولی در حوزه آگاه‌سازی و آشنا کردن مردم با سخت‌گیری‌های قانونی ارتکاب این جرم و اطلاع‌رسانی خطرات روحی، روانی و تأثیر سوءمصرف مشروبات بر سلامتی مردم و جوانان به‌عنوان سرمایه‌های آینده باید در اولویت قرار دهند.

ناهیدی افزود: در این زمینه جمع‌بندی کلی برای برنامه‌ریزی و اجرا کافی نیست؛ بلکه باید از این پدیده و آسیب اجتماعی به طور دقیق شناخت پیدا شود و برنامه‌ریزی و اقدامات به‌تناسب آن انجام شود.

وی در پایان گفت: در مبارزه با مشروبات الکلی باتوجه‌به انفاقات اخیر در برخی استان‌ها باید نسبت به پیشگیری از وقوع آسیب‌ها در این زمینه با حساسیت به یک نگاه مشترک و وحدت نظر برسیم و با بررسی جزئیات و شفافیت بیشتر به مسئله پرداخته شود تا اهداف موردنظر محقق شود.

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات