در حال بارگذاری
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

انتقام شهدای مقاومت را با موشک‌های ایرانی گرفتیم

شماره خبر : 2117 - https://asreatrak.ir/short/4LgD0

فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز دیده می‌شود که جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌های علمی و نخبگانی در منطقه نقش‌آفرینی می‌کند و با موشک‌هایی که دست‌سازه جوانان ایرانی است به انتقام خون شهدا برآمده‌اند.

 سردار اسماعیل فرجی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» دررابطه‌با عملیات شب گذشته سپاه پاسداران گفت: با خواست خداوند و اراده ملت ایران نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح، عملیات انتقام خون شهدای مقاومت، شهید اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و شهید نیل‌فروشان را با شلیک موشک گرفتند.

 وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که برای دفاع از ملت ایران و جبهه مقاومت در صحنه حضور دارد.

 فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با تأکید بر این موضوع که ما اهل جنگ و آتش‌افروزی نیستیم، افزود: اما همیشه آماده دفاع از خودمان هستیم.

 فرجی بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی بدانند و آگاه باشند که باید دست از شرارت‌ها در منطقه و اطراف منطقه خاورمیانه بردارند و حمایت از رژیم نامشروع اشغالگر قدس را کنار بگذارند.

 وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی و خراسان شمالی همیشه در صحنه بوده‌اند، گفت: طی چند روز گذشته شاهد راهپیمایی عظیم مردم خراسان شمالی در حمایت از مردم غزه و لبنان بوده‌ایم و مردم به‌عنوان سوخت‌رسان جبهه مقاومت در صحنه حضور داشتند.

 فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تأکید کرد: نیروهای مسلح، نیروهای وفادار به اسلام، نظام و قرآن در صحنه دفاع از انقلاب و نظام حضور دارند.

 فرجی ابراز داشت: رژیم اشغالگر قدس عمق ندارد و مردم جهان و آزادی‌خواهان متوجه این کودک‌کشی‌ها و جنایت‌ها شده‌اند به طوری که دیگر در اذهان مردم جهان حتی مردم امریکا جا ندارند و مردم منطقه متوجه این باند جنایت‌کار شده‌اند.

 وی گفت: امروز وضعیت اسرائیل خوب نیست و در عمق راهبردی خود ضعیف شده است و به دنبال این است که از هر طریقی از این مخمصه فرار کنند؛ اما همان‌طور که خداوند وعده داده ان‌شاءالله ۸۰ سالگی را نخواهند دید.

 فرجی با اشاره به اینکه بنا بر بیانات حضرت آقا ما در بخش‌های مختلف به قله نزدیک هستیم، گفت: دشمن به دنبال این است که ما هیچ پیشرفتی نداشته باشیم، این در حالی است که ایران اسلامی مقتدرتر از گذشته در حوزه‌های دفاعی، امنیتی، اقتصادی و نخبگانی در صحنه حضور دارد.

 فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) گفت: امروز دیده می‌شود که جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌های علمی و نخبگانی در منطقه نقش‌آفرینی می‌کند و با موشک‌هایی که دست‌سازه جوانان ایرانی است به انتقام خون شهدا برآمده‌اند.

 وی در انتها ابراز داشت: قله در واقع پیروزی و سربلندی ملت ایران و پیروزی جبهه مقاومت است که به آن نزدیک شده‌ایم.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات