در حال بارگذاری
کارشناس سیاست خارجی و مسائل بین‌الملل:

جنگ امروز جبهه مقاومت با آمریکا است

شماره خبر : 1978 - https://asreatrak.ir/short/NK6jp

کارشناس سیاست خارجی و مسائل بین‌الملل با بیان اینکه جنگ امروز جبهه مقاومت با آمریکا است، گفت: حامی اصلی رژیم صهیونیستی در جنایت‌هایی غزه و لبنان کشور آمریکا است و اسرائیل به‌تنهایی قدرت مقابله با جبهه مقاومت را ندارد.

 مهدی مهرپویان در گفتگو با گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، با اشاره به شکست مفتضحانه اسرائیل در جنگ‌های ۲۲روزه غزه و ۳۳ روزه لبنان، گفت: اسرائیل در حال دست‌وپازدن در جنگ غزه است و به معنای واقعی کلمه از این همه هزینه و تلفات درمانده و سردرگم شده است؛ لذا برای فرار از میدان جنگ غزه، دست به حمله سایبری و ترور شخصیت‌های محور مقاومت و جنگ الکترونیکی در لبنان زد تا مناطق دیگر غرب آسیا را هم درگیر این بحران شوم کند.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه عملیات طوفان‌الاقصی یک امداد غیبی بود، افزود: این عملیات نظامی پوشالی بودن قدرت اسرائیل را در جهان به نمایش گذاشت.

 این کارشناس سیاست خارجی و مسائل بین‌الملل خاطرنشان کرد: درصورتی‌که کشورهای حامی اسرائیل در عملیات طوفان‌الاقصی و پس از آن، از این رژیم جنایت‌کار حمایت نمی‌کردند، قطعاً تاکنون نابود شده بود.

 وی با بیان اینکه جنگ امروز جبهه مقاومت با آمریکا است، عنوان کرد: حامی اصلی رژیم صهیونیستی در جنایت‌هایی غزه و لبنان کشور آمریکا است و اسرائیل به‌تنهایی قدرت مقابله با جبهه مقاومت را ندارد.

 مهرپویان با اشاره به اینکه در این حمله سایبری غیرنظامیان نیز آسیب دیدند، تصریح کرد: این اقدام یکی از پیچیده‌ترین عملیات‌های مشترک جنگ الکترونیکی رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه محور مقاومت بود؛ چراکه رژیم صهیونیستی در جنگ سخت و رودررو نظامی به بن‌بست و درماندگی رسیده و به همین دلیل دست از شیوه جدیدی استفاده کرد.

 او با بیان اینکه در پاسخ به مجروحیت سفیر ایران در لبنان باید پاسخ قاطعی به اسرائیل داده شود، افزود: در قدم اول ورود جدی و قاطع مسئولین سیاست خارجی نیاز است و در قدم بعد دشمن از جایی که انتظار نمی‌رود پاسخ نظامی سختی دریافت کند.

 این کارشناس سیاست خارجی و مسائل بین‌الملل به وحدت امت‌های اسلامی تأکید کرد و گفت: همه جنگ‌ها و حوادثی که بر سر مسلمین جهان می‌آید نتیجه عدم وحدت جهان اسلام برای نابودی استکبار است؛ بنابراین وحدت، مهم‌ترین عامل اقتدار، اتحاد و انسجام امت‌های اسلامی است.

 انتهای خبر/ی

0 نظر

ارسال نظرات