در حال بارگذاری
سخنگوی خانه احزاب خراسان شمالی:

۸ حزب در خراسان شمالی مجوز فعالیت گرفتند

شماره خبر : 1434 - https://asreatrak.ir/short/eRLlP

سخنگوی خانه احزاب خراسان شمالی گفت: تعداد احزابی که در سال گذشته مجوز فعالیت در استان گرفتند هشت مورد بوده که دارای گرایش‌های مختلف سیاسی هستند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، سیدمیکائیل محمدی سه‌شنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: همانطور که دولت‌های قبل را حمایت کردیم دولت چهار دهم را حمایت می‌کنیم تا عملکرد خوبی را از خود ارائه دهد.

وی با اشاره به عملکرد استاندار‌های قبلی خراسان شمالی، افزود: در گذشته انتصاب افراد غیربومی به عنوان عالی‌ترین مقام استان، پیشرفت بیشتری را برای استان داشته است.

سخنگوی خانه احزاب خراسان شمالی در ادامه گفت: انتصاب مدیران استانی توسط خانه احزاب در حال پیگیری است و این خود باعث کمک به استان می‌شود.

وی تعداد احزابی که در سال گذشته مجوز فعالیت در استان گرفتند را هشت مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد چهار حزب اصولگرا، دو حزب اصلاح‌طلب و دو حزب مستقل هستند که مجوز آن‌ها در «کمیسیون ماده ۱۰» مورد تأیید قرار گرفته و به امضای استاندار خراسان شمالی رسیده است.

وی با انتقاد به وضعیت اقتصادی استان اظهار کرد: وضعیت اقتصادی خراسان شمالی در تمامی شاخص‌ها مناسب نیست و یکی از مهم‌ترین دلایل آن ریل‌گذاری ضعیف دولت‌های گذشته در شهرک‌های صنعتی است.

محمدی با اشاره به نقش مهم شهرک‌های صنعتی در توسعه و رونق استان، عنوان کرد:‌امید است در دولت چهاردهم توجه بیشتری به این بخش انجام شود.

انتهای خبر/ی

0 نظر

ارسال نظرات