در حال بارگذاری
مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی:

۷۰ هزار دهه هشتادی خادم‌الرضا می‌شوند

شماره خبر : 1380 - https://asreatrak.ir/short/e8A51

مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی از حضور بیش از آغاز راه خدمت به امام مهربانی‌ها تا بی‌انتها، توسط بیش از ۷۰ هزار نوجوانان دهه هشتادی در قالب طرح «بی‌نهایت شو» خبر داد.

به گزارش «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ مجتبی مختاری در همایش بزرگ آموزشی و تخصصی «بی‌نهایت شو» ویژه نوجوانان دهه هشتادی شرکت‌کننده در این طرح گفت: این دوره یک رویداد معرفت افزایی و تربیتی تخصصی ویژه بچه‌های دهه هشتادی در سراسر کشور است.

وی ادامه داد: این طرح از سوی مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی ارائه و در بستر فضای مجازی تعریف شد و بنا دارد که مبانی دینی  بچه‌ها و نظام جهانی افراد را باعث هویت هر فرد در زندگی می‌شود  را مبتنی بر یک سری از آموزه‌های مستحکم دینی و با یک نگاه  عقلانی و توحیدی ترسیم و به نوجوانان منتقل کند.

مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی اضافه کرد: در این مسیر  به‌نوعی اگر نوجوانان دچار درگیری و شبهات شوند، تلاش شده تا چالش‌های ذهنی برطرف  شود.

وی خاطرنشان کرد: «بی‌نهایت شو» در بستر فضای مجازی فعالیت داشته و تا به اکنون بیش از ۷۰ هزار فارغ‌التحصیل مرحله اول دارد و تلاش برای شکل‌گیری هویت حقیقی برای بچه‌ها را با برگزاری گردهمایی ازاین‌دست و اینکه بچه‌های نقاط مختلف کشور کنار هم جمع شوند و بتوانند با نام و سیره امام رضا علیه‌السلام نسبت به ارتقای خود و نسبت به جهان‌بینی و ساخت هویتی خود اراده مستحکم‌تری پیدا کنند.

وی در تکمیل این توضیحات تربیت نیروی انقلابی را از میان این نوجوانان به مدد امام مهربانی‌ها نیز هدف دیگر این طرح معنوی و تشکیلاتی نام برد و اضافه کرد: در مرحله بعد بحث جامع‌تر به دوش کشیدن باری از انقلاب اسلامی وجامعه‌سازی این نوجوانان مبتنی بر نگاه الهی و اراده مستحکم،موردنظر است.

 

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات