در حال بارگذاری
مدیرکل غله خراسان شمالی:

۳۴۲ تن کالا بین هیات‌های استان توزیع می‌شود

شماره خبر : 852 - https://asreatrak.ir/short/V9kxR

مدیرکل غله خراسان شمالی گفت: ۳۴۲ تن برنج و شکر در بین هیات‌های مذهبی خراسان شمالی توزیع می‌شود.

احمد نامور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام و به منظور تامین نیازهای هیات‌های مذهبی استان با هماهنگی صورت گرفته در استان و کشور ۲۷۰ تن برنج و ۷۲ تن شکر به استان خراسان شمالی اختصاص یافت.

 

وی افزود: هیات‌های مذهبی معرفی شده از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی پس از مراجعه به سازمان جهاد کشاورزی استان از این سهمیه می‌توانند استفاده کنند.

 

تامین نان هیات‌ها با ثبت نام در سامانه «نانینو» 

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان‌شمالی ادامه داد: همچنین هیات‌های مذهبی با ثبت نام در سامانه نانینو می‌توانند نان مورد نیاز مراسم‌های خود را تهیه کنند. 

 

نامور اظهار کرد:  با توجه به اجرایی شدن طرح هوشمندسازی نان در کشور و راه اندازی سامانه نانیو نان مورد نیاز اصناف مانند رستوران، کبابی، طباخی، شرکت ها، واحدهای صنعتی، کشاورزی، خدماتی، سازمان‌های دولتی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و نان مورد نیاز مناسبتی (مراسم مذهبی، فرهنگی و ...)هیات‌های مذهبی و خیرین از طریق سامانه «نانینو» تامین می‌شود. 

 

وی خاطرنشان کرد:  بخش‌های فوق می‌توانند جهت تامین نان با ثبت نام نماینده یا متولی امور مربوطه در سامانه نانیو اقدام و بدون مشکل خرید نان مورد نیاز خود را انجام دهند.

 

نامور گفت: ۴۸ ساعت بعد از ثبت نام در سامانه فرمانداری هر شهرستان نسبت به تایید آن اقدام کرده و در زمان خرید نان باید با همان کارت بانکی که ثبت نام شده نسبت به خرید نان اقدام صورت گیرد.

 

انتهای خبر/گ

0 نظر

ارسال نظرات