در حال بارگذاری
رئیس اتحادیه مرغ‌فروشان بجنورد:

کمبود مرغ و گوشت‌قرمز در بجنورد نداریم

شماره خبر : 951 - https://asreatrak.ir/short/4x9Gk

رئیس اتحادیه صنف لبنیات، قصابان و مرغ‌فروشان بجنورد با اشاره به اینکه میزان مصرف مرغ و گوشت در ایام ماه محرم افزایش پیدا کرده، گفت: این در حالی است که هیچ‌گونه کمبودی در زمینه مرغ و گوشت در بازار نداریم.

 حسین قاسم‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» دررابطه‌با آخرین وضعیت بازار مرغ و گوشت در خراسان شمالی گفت: باتوجه‌به برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم و پخت و توزیع نذری مصرف گوشت و مرغ افزایش پیدا کرده است.

 وی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه سهمیه‌ای مبنی بر ارزاق هیئت‌ها تخصیص پیدا نکرده، گفت: این در حالی است که هیچ‌گونه کمبود مرغ و گوشتی در بازار استان وجود ندارد و متقاضیان به هر میزانی که موردنیاز باشد می‌توانند به‌راحتی تهیه کنند.

 رئیس اتحادیه صنف لبنیات، قصابان و مرغ‌فروشان بجنورد خاطرنشان کرد: در حال حاضر گوشت گوساله منجمد برزیلی با قیمت کیلویی ۳۱۵ هزار تومان در بازار توزیع می‌شود.

 قاسم‌زاده ابراز داشت: همچنین طبق اعلام جهاد کشاورزی گوشت گوساله گرم به‌صورت بسته‌بندی‌های وکیومی در بسته‌های ۱۳ کیلویی با قیمت کیلویی ۳۱۳ هزار تومان و به‌صورت وزن کمتر با قیمت کیلویی ۳۲۰ هزار تومان به میزان چهار تن وارد بازار شده است.

 وی بیان داشت: در حال حاضر به قیمت امروز گوشت گوسفند بره ۷۱۹ هزار تومان، گوساله به قیمت کیلویی ۵۶۴ هزار تومان، قیمت مرغ به قیمت کیلویی ۸۱ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات