در حال بارگذاری
نماینده شهرستان شیروان:

وضعیت مسکن ملی شیروان قابل توجیه نیست

شماره خبر : 1427 - https://asreatrak.ir/short/4Lgdw

نماینده شهرستان شیروان گفت: وضعیت موجود مسکن ملی در شیروان اصلا قابل توجیه نیست و باید مشخص شود چرا پروژه‌ای که از ابتدا با مشکل جانمایی همراه بوده این همه مدت با اصرار بر یک نقطه ادامه پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، عباس قدرتی در نشستی با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت این روز و تقدیر از مادر خبرنگار شهید امانی گفت: وضعیت امنیت شغلی خبرنگاران یک دغدغه جدی و به حقی است که باید پیگیری شود و بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس از هیچ تلاشی برای انجام این مهم دریغ نخواهم کرد چراکه رسالت سنگین اصحاب رسانه می طلبد که بجز کار رسانه دغدغه دیگری نداشته باشند.

قدرتی در خصوص فعالیتش در شروع مجلس چهاردهم افزود: در شروع مجلس فقط ۲ روز به عنوان رئیس هیئت رئیسه سنی مجلس در جایگاه قرار گرفتم اما همان ۲ روز، نه تنها در تمام ادوار نمایندگان استان، بی سابقه بود حتی موجب شد بتوانم با اعتماد نمایندگان به عضویت در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و هیات امنای صندوق توسعه ملی در بیایم.

 وی در خصوص مسکن ملی در شیروان هم خاطر نشان کرد: وضعیت موجود مسکن ملی در شهرستان اصلا قابل توجیه نیست و باید مشخص شود چرا پروژه‌ای که از ابتدا با مشکل جانمایی همراه بوده این همه مدت با اصرار بر یک نقطه ادامه پیدا کرده است.

وی افزود: نمی‌شود هزینه بالایی را بر مردم تحمیل کرد و در مقابل خدمت مناسب را ارائه نکرد. به جد این مساله را پیگیری می‌کنم و مسئولان مربوطه باید پاسخ شفافی در این زمینه ارائه کنند.

وی با اشاره به مرکز پرتو دهی شیروان افزود: طی جلسات مختلفی که در تهران برای این پروژه داشته ایم باید بگویم بزودی خبرهای خوبی را درباره مرکز پرتو دهی خواهیم شنید.

 رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به پروژه های نیمه کاره شهرستان هم گفت: پیگیری پروژه‌ها را بدون اینکه مربوط به کدام دوره یا کدام نماینده ادوار است، با جدیت انجام می‌دهم چراکه معتقدم اولویت باید منافع شهرستان باشد.

قدرتی با اشاره به برخی ادارات گفت: فعالیت و خدمت رسانی باید بدون وقفه ادامه داشته باشد و مدیران هم تا لحظه‌ای که مسئولیت دارند باید با تمام توان در خدمت رسانی به مردم بکوشند.

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات