در حال بارگذاری
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی:

وضعیت بازار و تأمین کالا رصد می‌شود

شماره خبر : 242 - https://asreatrak.ir//short/4LXDA

معاون هماهنگی‌ امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی گفت:نظارت بر بازار از سوی دستگاه های متولی به صورت جدی کنترل و پیگیری می‌ شود که باید روند بازرسی‌ها، تخلف‌یابی و تشکیل پرونده‌ها با اطلاع‌رسانی برای مردم ملموس شود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، ناصر فخر موحدی شب گذشته در پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار، ساماندهی و رصد و پایش وضعیت گندم، آرد و نان و خرید تضمینی گندم و دومین جلسه کمیته اقدام مشترک استان اظهار کرد: از لحاظ نظارت، تامین و عرضه کالاهای اساسی در بازار اقدامات بسیار خوبی در استان صورت گرفته است و هیچ کمبودی در بازار استان وجود ندارد اما باید تلاش دستگاه‌های متولی در جامعه ملموس و روند رسیدگی به شکایات مردمی از واحدهای متخلف برای مردم اطلاع رسانی شود.

وی نظارت جدی بر روند سلامت کیفی و کمی کالا و رصد و پایش عرضه نامناسب و عدم رعایت نکات بهداشتی، گران‌فروشی، عدم درج قیمت عدم ارائه فاکتور و رعایت حقوق مصرف کننده را مورد توجه قرار داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ادامه داد: در حوزه مواد خوراکی، پروتئینی و مواد فسادپذیر، نحوه نگهداری و توزیع و بسته‌بندی بهداشتی برای جلوگیری از آسیب به سلامت مردم هماهنگی لازم به منظور تشدید نظارت‌ها با توجه به شرایط موجود و گرم شدن هوا بین دستگاه‌های نظارتی انجام شود.

در این جلسه رصد در حوزه تامین و عرضه و میزان ورودی و خروجی لاستیک و روغن موتور خودرو، گوشت قرمز، شکر در استان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر/دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات