در حال بارگذاری
امام‌جمعه فاروج:

مقاومت، راه‌حل مسئله فلسطین و جهان اسلام است

شماره خبر : 1366 - https://asreatrak.ir/short/4aM8y

امام‌جمعه فاروج گفت: تنها گزینه حل مسئله فلسطین و فراتر از مسئله فلسطین، راه نجات اسلام مقاومت مسلمانان در مقابله با ظلم، ستم و استکبار است.

به گزارش «عصراترک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سویدانلو در بخشی از خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته گفت: ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی و سالروز پایان جنگ ۳۳ روزه و اعلام پیروزی حزب‌الله بود.

وی ادامه داد: جنگی که پایداری و مقاومت حزب‌الله در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی علاوه بر قدرت‌نمایی حزب‌الله و پیروزی ایمان و اراده تداعی‌گر راه انقلاب اسلامی ایران و نشأت گرفته از نهضت مردم مسلمان ایران اسلامی ما بود.

سویدانلو افزود: ۲۳ مرداد روزی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، حزب‌الله به جهان عرب و اسلام عزت دوباره بخشید، روزی که هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فروریخت و بذر مقاومت ثمره داد.

امام‌جمعه فاروج اظهار داشت: اهمیت این روز نه در یک تاریخ و رویداد نظامی، بلکه در تحقق راهبردی است که حضرت امام خمینی (ره) پایه‌گذاری کردند و به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تداوم یافت. 

وی همچنین در ادامه افزود: در واقع مقاومت، تنها گزینه حل مسئله فلسطین و فراتر از مسئله فلسطین، راه نجات اسلام مقاومت مسلمانان در مقابله با ظلم و ستم و استکبار است.

سویدانلو گفت: به همین دلیل هم شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی کشورمان این روز را به نام مقاومت اسلامی نام‌گذاری کرد تا تجلیل از واژه مقدس مقاومت برای همیشه ماندگار باشد.

خطیب جمعه فاروج خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت مردم فلسطین و مسلمانان در یک تاکتیک ناجوانمردانه می‌خواهد از طریق کشتار بی‌شمار زن‌ها و کودکان فشار به حماس و مقاومت اسلامی بیاورد و در کنار آن نیز شروع به ترور فرماندهان جبهه مقاومت کرده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی به خیال خودش سعی دارد با این ترورها جبهه مقامت را شکست دهد غافل از اینکه ترور هر یک از این شخصیت‌های بزرگ جهان اسلام و جبهه مقاومت در واقع یک‌قدم نزدیک ترشدن به نابودی خود اسرائیل و محقق‌شدن وعده‌های امام و مقام معظم رهبری و آرزوی همه آزادگان عالم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سویدانلو با اشاره به ۲۱ مرداد و روز حمایت از صنایع کوچک اظهار داشت: توسعه و حمایت از صنایع خرد و کوچک در واقع کلید توسعه اقتصاد ما و اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: امید است مسئولان ما بیش‌ازپیش و با اهتمام ویژه از این صنایع خرد و کوچک بیشتر حمایت کنند تا موجب رونق تولید و اقتصاد در کشور شوند.

 

انتهای پیام/م. شادکام

 

0 نظر

ارسال نظرات