در حال بارگذاری
مدیر فرودگاه شهدای بجنورد:

بلیت سفر اربعین از بجنورد 12 میلیون است

شماره خبر : 1336 - https://asreatrak.ir/short/eRlEA

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد با اعلام آمادگی فرودگاه شهدای بجنورد برای انجام پروازهای اربعین حسینی گفت: بهای بلیت رفت و برگشت از بجنورد به نجف حداکثر ۱۲ میلیون تومان اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» به نقل از روابط عمومی فرودگاه بجنورد، محمدابراهیم قدمگاهی اظهار کرد: این فرودگاه با بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود برای انجام پروازهای فوق‌العاده در اربعین، پیش‌بینی و تمهیدات لازم برای ارتقای سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب به زائرین حسینی در اربعین ۱۴۰۳ با رعایت ملاحظات مربوطه را در دستور کار دارد.

وی افزود:در پی رایزنی‌ها و جلسات متعدد فنی و کارشناسی و اقداماتی که طی دو سال گذشته در راستای تکمیل زیرساخت‌ها و تجهیز فرودگاه بجنورد صورت گرفت، با مساعدت سازمان هواپیمایی کشوری و پیگیری مقامات ارشد استانی، پرواز اربعین از فرودگاه بجنورد انجام خواهد شد.   

قدمگاهی با اشاره به آمادگی فنی و زیرساختی فرودگاه بجنورد برای تداوم پروازهای عتبات، خاطرنشان کرد: پیگیری‌ها برای برقراری دائمی پرواز عتبات از فرودگاه بجنورد نیز ادامه دارد و رایزنی‌هایی در این رابطه صورت گرفته است.

وی از مردم  استان که تمایل به این حضور میلیونی داشته و تصمیم دارند با هواپیما مسافرت نمایند خواست در سامانه سماح مرز خود را فرودگاه شهدای بجنورد انتخاب کنند.

گفتنی است بهای بلیت رفت و برگشت از بجنورد به نجف حداکثر ۱۲ میلیون تومان اعلام شده است.

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات