در حال بارگذاری
امام‌جمعه موقت فاروج:

فضای مجازی، دنیای تحریف واقعیت است

شماره خبر : 1461 - https://asreatrak.ir/short/NE9MG

امام‌جمعه موقت فاروج گفت: دنیای مجازی دنیایی است که استکبار جهانی در آن به دنبال تحریف دنیای واقعی در راستای تأمین منافع خودش است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک از فاروج؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی معصومی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته گفت: دنیای مجازی دنیایی است که استکبار جهانی در آن به دنبال تحریف دنیای واقعی است آن هم به شکلی که منافع خودش تأمین شود.

وی افزود: یکی از اهداف اختراع این دنیای مجازی توسط استکبار همین بود تا به‌وسیله آن بتواند منافع خودش را تأمین نماید و با دروغ و تحریف، واقعیت را برای مخاطب واژگون کند و در این دنیای بی‌ در و پیکر فضای مجازی من و شما مخاطب یک وظیفه و دولت هم یک وظیفه دارد.

 معصومی خاطرنشان کرد: دولت وظیفه ایجاد شبکه ملی اطلاعات را برعهده دارد و سالیان سال است به دنبال تحقق این مسئله بوده که با اقدامات دولت سیزدهم اتفاقات خوبی انجام شد و توقع ما از دولت چهاردهم این است که در مسیر ایجاد شبکه ملی اطلاعات حرکت بکند و آن را به سرانجام برساند.

وی همچنین افزود: این که ما می‌بینیم بسیاری از حساب‌ها هک می‌شود یا بسیاری از جوانان ما اسیر شبکه‌های اجتماعی فاسد می‌شوند یا بعضی خانواده‌ها در این فضای بی‌دروپیکر به فروپاشی می‌رسند به‌خاطر خلع و نبود همین شبکه ملی اطلاعات است.

امام‌جمعه موقت فاروج گفت: من و شما هم وظیفه داریم با استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی خودمراقبتی کنیم چرا که دشمن با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی خود می‌خواهد من و شمایی که توانایی تحلیل درست و نجات‌دادن خود از این فضا را نداریم در این فضا غرق کند.

معصومی با اشاره به کتاب «سرباز کوچک امام» اظهار داشت: به همه خصوصاً جوانان و نوجوانان توصیه می‌کنم این کتاب را مطالعه کنند؛ این کتاب رمانی بسیار زیبا و جذاب که به سال‌های اسارت یک بسیجی ۱۳ساله پرداخته است. 

وی افزود: بخوانیم، ببینیم و بدانیم اسرای ما چه کشیده‌اند؛ جوانان و نوجوانان ما که در این شرایط عزت و افتخار و صلح کشور متولد شدند و آن ایام را ندیده و درک نکرده‌اند با خواندن این کتاب ببینند چطور این آزادگی، امنیت و آرامشی ما امروز در کشور داریم به‌دست‌آمده است آن هم در کشوری که دورتادورش همه جنگ و خونریزی و آتش است.

امام‌جمعه موقت فاروج در پایان اظهار داشت: مسجد دارای سه رکن اساسی است مردم، امام‌جماعت و هیئت‌امنا که این سه باید دست‌به‌دست هم دهند تا مساجد را آبادتر کنند و مساجد را علاوه بر عبادت به مکانی برای حل مشکلات محله تبدیل کنند.

 

انتهای پیام/م. شادکام

0 نظر

ارسال نظرات