در حال بارگذاری
برای نخستین‌بار؛

خدمتگزاری به زائران رضوی تا حسینی

شماره خبر : 1437 - https://asreatrak.ir/short/4ZRPj

کاروانی از فعالان و اهالی مسجد جامع پیش قلعه شهرستان مانه، این روزها و برای نخستین‌بار، خدمت به زائران امام رضا علیه‌السلام و عتبات‌عالیات را از حرم متبرک رضوی و خدمت در چایخانه حرم مطهر رضوی آغاز کردند.

به گزارش «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ اهالی مسجدی و دلباخته اهل‌بیت (ع) در شهر پیش قلعه از توابع شهرستان تازه‌تأسیس مانه این بار در کسوت لباس خادم‌الرضایی و برای نخستین‌بار به حرم مطهر رضوی برای خدمت به زائران اعزام شدند.


این کاروان با همراهی حجت‌الاسلام ابراهیمی فرد، امام‌جمعه شهر پیش قلعه متشکل از ۵۰ تن از اهالی مسجد جامع و فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای پیش قلعه عازم مشهد مقدس شدند، تا در چایخانه حرم رضوی، خدمتگزار زائران این حرم مقدس و عازمان کربلا معلی، شوند.

بر اساس اعلام ریحانه چوپانی، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای پیش قلعه، مسجد جامع مانه و از خواهران فعال مسجدی این شهر، کاروان فوق پس از عزیمت، هم اکنون و از تاریخ ۲۲ تا ۲۴ مردادماه در چایخانه امام حسن مجتبی (ع)، حرم امام رضا (ع) ساعت ۱۲ تا ۱۶ عصر، مشغول پذیرایی از زائران هستند.

وی اضافه کرد: پس از این و به خواست خدا، مردم شریف مانه هر دو ماه یکبار در حرم رضوی خادم امام رئوف علیه‌السلام خواهند بود و به زائران آن حرم شریف خدمت می‌کنند.

خدمتگزاری به زائران رضوی تا حسینی
خدمتگزاری به زائران رضوی تا حسینی

انتهای خبر/ رحمانی 

0 نظر

ارسال نظرات