در حال بارگذاری
مسئول استعدادیابی مینی بسکتبال خراسان‌شمالی:

جشنواره مینی‌ بسکتبال استعدادیابی تیم ملی برگزار می‌شود

شماره خبر : 1211 - https://asreatrak.ir/short/4kjDP

مسئول استعدادیابی مینی بسکتبال خراسان شمالی گفت: جشنواره مینی‌ بسکتبال زیر ۱۲ سال، استعدادیابی تیم ملی ۲۰۲۹ در منطقه یک کشور برگزار می‌شود.

پویا فیروزیان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: جشنواره مینی بسکتبال خانم‌ها در بجنورد میزبان استان‌های گلستان و خراسان رضوی از تاریخ ۱۰ تا ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره ۴۰ بازیکن دخترحاضر هستند که از خراسان شمالی ۱۴ نفر در این رقابت‌ها حضور دارند.

مسئول استعدادیابی مینی بسکتبال خراسان شمالی در مورد برگزاری جشنواره مینی بسکتبال پسران گفت: این جشنواره به میزبانی مشهد از ۱۳ تا ۱۵مردادماه برگزار می‌شود که ۱۴ نفر از بازیکنان پسران خراسان شمالی و۳مربی اعزام می‌شوند.

فیروزیان بیان کرد: هدف فدراسیون از برگزاری این جشنواره توجه به ارتباطات، بازی و سرگرمی بچه‌ها است و در کنار آن پروسه استعدایابی انجام می‌شود.

وی گفت: منتخبان این رقابت‌ها به تیم ملی جوانان ۲۰۲۹ راه پیدا می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: جشنواره استعدادیابی مینی بسکتبال پسران خراسان شمالی چند روز گذشته با حضور ۴۰ بازیکن برتر باشگاه‌های سطح استان برگزار شد که ۱۴ نفر برتر به جشنواره‌ای که در مشهد برگزار می‌‌شوند راه پیدا کردند.

 برنامه‌های استعدادیابی و استعدادپروری استان هم‌راستا با برنامه‌های استعدادپروری فدراسیون بسکتبال به صورت کامل در رده‌های نونهالان، نوجوانان و مینی بسکتبال در حال اجرا است.

 
مسئول استعدادیابی مینی بسکتبال خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طبق آخرین گزارش عملکرد فدراسیون بسکتبال کشور، خراسان شمالی در انجام طرح‌های استعدادیابی و استعدادپروری از تمامی استان‌های دیگر پیشرو است.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات