در حال بارگذاری
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی عنوان کرد:

تکرار جنایت یزیدیان زمان در غزه

شماره خبر : 1043 - https://asreatrak.ir/short/4y9BG

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: در حال حاضر در غزه و برخی دیگر از نقاط جهان شاهد قصه یزید و یزیدیان هستیم و جنایتی رخ داده در کربلا تکرار شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، در خطبه‌های نماز‌جمعه ظهر امروز شهرستان بجنورد گفت: جنایت‌هایی که روزانه در غزه در حال صورت‌گرفتن است، نباید توسط هیچکس به‌خصوص جهان اسلام به فراموشی سپرده شود.

وی یکی از دلایل عزاداری هر ساله در ماه محرم در روز عاشورا راحفظ مسیر بین ما و دشمن خواند و گفت: در حال حاضر در غزه و برخی دیگر از نقاط جهان شاهد قصه یزید و یزیدیان هستیم و این جنایت تکرار شده است. 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی ابراز داشت: تاکنون طبق آمار ۵۰ هزار نفر در این منطقه کوچک به شهادت رسیده‌اند که نیمی از آنها کودک هستند. 

امام‌جمعه بجنورد بیان داشت: یزیدیان زمان همان کاری را که یزید با امام حسین کرد اکنون با مسلمانان غزه می‌کنند، آب را می‌بندند و اجازه ورود غذا را نمی‌دهد.

حجت الاسلام نوری در ادامه گفت: برگزاری انتخابات‌های متعدد در کشور نمایشی از این است که جمهوری اسلامی اهل خیانت به آرای مردم نیست. 

وی افزود: بارها در این کشور و انتخابات‌های متفاوت این اتفاق افتاد که دولت مستقر انتخابات را برگزار کرد و نامزدی رئیس‌جمهور شد که از لحاظ سیاسی با دولت مستقر اتفاق نظر نداشته است.

امام‌جمعه بجنورد گفت: برخی از کسانی که در سال ۸۸ نظام اسلامی را به خیانت متهم کردند در انتخابات چند روز گذشته خود پای صندوق‌های رأی رفتن و رأی دادند و این نشان می‌دهد که خود باور دارند که جمهوری اسلامی اهل خیانت به آرای مردم نیست.

وی گفت: شهید رئیسی در تمام اتفاقاتی که در کشور می‌افتاد خود در صحنه حاضر می‌شد و اجازه نمی‌داد اصطلاحأ کارشناسان کارش را انجام دهند.

 

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات