در حال بارگذاری
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد:

روش‌های تبلیغ دین با گسترش فناوری متحول شد

شماره خبر : 1335 - https://asreatrak.ir/short/VlzK8

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: در گذشته، علما و مبلغان دینی با استفاده از روش‌های سنتی و ابزارهای محدود، به تبلیغ دین می‌پرداختند اما امروزه با گسترش علم و فناوری، روش‌های تبلیغ دینی نیز متحول شده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات استان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی براتیان در حاشیه نشست با محوریت ستاد اقامه نماز استان که در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار شد، در مورد جایگاه اقامه نماز در اسلام اظهار کرد: نماز ستون دین و مهم‌ترین فریضه الهی است.

وی افزود: اقامه نماز تنها یک عبادت فردی نیست، بلکه یک عمل اجتماعی و نماد وحدت و انسجام امت اسلامی است. در طول تاریخ، نماز همواره نقش محوری در زندگی مسلمانان داشته و به عنوان عاملی مهم در حفظ هویت اسلامی و تقویت ایمان مؤمنان عمل کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد به تبلیغ دین در گذشته و امروز اشاره کرد و گفت: در گذشته، علما و مبلغان دینی با استفاده از روش‌های سنتی و ابزارهای محدود، به تبلیغ دین می‌پرداختند اما امروزه با گسترش علم و فناوری، روش‌های تبلیغ دینی نیز متحول شده است.  

وی افزود: رسانه‌های اجتماعی، اینترنت، و سایر ابزارهای نوین ارتباطی، فرصت‌های بی‌نظیری را برای تبلیغ دین و نشر معارف اسلامی فراهم کرده‌اند؛ که امامان غیر از حضور در ادارات نیز در ۲۴ ساعت می‌توانند از طریق گروه‌ها و کانال‌های کارکنان ادارات ارتباط خود را با جامعه هدف خود برقرار کنند.

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات