در حال بارگذاری

برگی از زندگی شهيد محمد قرباني

شماره خبر : 1688 - https://asreatrak.ir/short/V7Bd2

شهید محمد قربانی فرزند قربان شهريورماه سال ۱۳۴۷در روستاي دراقانلو از توابع شهرستان بجنورد به دنیا آمد و سوم خردادماه سال ۱۳۶۵ به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، محمد قرباني فرزند قربان شهريورماه سال ۱۳۴۷در روستاي دراقانلو از توابع شهرستان بجنورد ديده به جهان گشود و در خانواده‌ي معنوي و ساده نشين بزرگ شد و تحصيلات خويش را به حد سيكل رسانيد و بعد از آن به كارگري پرداخت .

شهید محمد قربانی جواني سخت كوش بود و اگر فرصتي پيش مي آمد به تهران براي كارگري مي رفت تا نبود پدر و مادر را در كنار خانواده احساس نكند و زندگي خويش را تامين نمايد.

ايشان نسبت به ائمه اطهار ابراز علاقه مي‌کرد و در سينه زني هاي عزاداري امام حسين (ع) شركت مي كرد ايشان بسيار وقت شناس و اهل نماز اول وقت بود وي قرآن را مخوصا در ايام جبهه بسيار تلاوت مي كردند محمد امام را خيلي دوست داشت و مقلد امام بود.

محمد دو سال در جبهه‌ها بود تا اينكه در سوم خردادماه سال ۱۳۶۵در عمليات كربلاي يك منطقه مهران بر اثر موج گرفتگي شديد به درجه رفيع شهادت نائل آمد و پيكر پاكشان را در روستاي دراقانلو بجنورد به خاك سپردند .

انتهای خبر/د

                                         

0 نظر

ارسال نظرات