در حال بارگذاری
امام جمعه شهرستان شیروان:

شکست اسرائیل حتمی است

شماره خبر : 1838 - https://asreatrak.ir/short/Nj5w0

امام جمعه شهرستان شیروان گفت: با ایجاد وحدت بین مسلمین جهان و سکوت نکردن در مقابل ظلم و ستیز مستکبران، با قدرت و قوت مسلمین، شکست اسرائیل خبیث حتمی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین تکمیلی در خطبه‌های عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته با بیان تبریک آغاز امام زمان(عج) به نقل از ایشان ظهار داشت: به مردم بگویید تقوای الهی را پیشه کنید که مهم‌ترین وظیفه یک مومن است و علاوه‌بر آن باید حالت تسلیم در برابر خدا را داشته باشیم تا خود را صاحب اختیار ندانیم.


تکمیلی در ادامه نقل سخن از امام زمان(عج) اظهار کرد: به سمت اهل بیت اگر می‌خواهید توجه و محبت داشته باشید، راهش آن است که بر سنت پیامبر پایبند باشیم که همان تقوای الهی است و باید در مسیر دین قدم برداریم.


امام جمعه شهرستان شیروان در خصوص فساد زیاد در جامعه ادامه داد: امروز جوانان ما که پاک زندگی می‌کنند و دل خود را عاری از هرگونه نگه‌ می‌دارند، ارزش آن‌ها بیش از دوران قبل است زیرا اکنون آن‌ها در دل فسادی که هستند، خود را پاک نگه می‌دارند.


 تکمیلی در ارتباط با فرافکنی برخی فرقه‌ها گفت: باید مواظب باشیم که برخی از فرقه‌ها که غالبا شیعه انگلیسی هستند، این آغاز امامت ولی عصر ما را به فراموشی نبرند زیرا که غدیر دوم است و ما باید آن را حفظ و جشن بگیریم.

 

رئیس شورای زکات شیروان درباره یاری اهل بیت به نقل از سخن امام محمد باقر(ع) تصریح کرد: این حضرت می‌فرمایند که هرکسی به ما اهل بیت محبت دارد باید در مسیر یاری اهل بیت  چه به صورت عملی و چه به گونه‌ی زبانی در برابر دشمنان گام بردارد و ادعای محبت به اهل بیت کافی نیست.

وی ادامه داد: هرکسی این گونه اهل بیت را یاری کند خداوند در روزی که آن بنده در محضر خداوند قرار گیرد، زبانش باز می‌شود تا بتواند حرف بزند.

 تکمیلی در خصوص ایجاد وحدت اسلامی در جامعه بیان کرد: برای ایجاد وحدت اسلامی باید از هرگونه دروغ و شایعه پراکنی دوری کرد همانگونه که در زمان پیامبر با در گوشی صحبت کردن عرب، آیه ای بر ایشان نازل شد که بلند حرف بزنید و نجوا در گوش یکدیگر نداشته باشید زیرا که این عمل سبب بدبینی دیگران میشد.

وی ادامه داد: فضای مجازی یکی دیگر از بستر‌های شایعه پراکنی در جامعه است و گاهی با گفتن جمله‌ای از سوی فردی، وحدت یک جامعه و آبروی شخص به خطر می‌افتد.

امام جمعه شهرستان شیروان در ارتباط به این که مسلمانان نمی‌توانند نسبت به یکدیگر بی تفاوت باشند گفت: همه ما مسلمانان در برابر یکدیگر مسئولیم و نمی‌توانیم در مقابل ظلم مستکبرین دنیا سکوت کنیم و اگر این گونه ادامه بدهیم به زودی شاهد ازبین رفتن رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود.

وی ادامه داد: ما نیز در جامعه‌ی خود اگر شاید فساد بودیم باید امر به معروف و نهی از منکر کنیم زیرا که این عمل نشانه محبت ما به دیگران است.

رئیس شورای زکات شیروان به نقل قولی از مقام معظم رهبری تاکید کرد: دشمن با ایجاد ترس، قدم در مسیر نا امیدی مردم گزاشته همانگونه که پیش از انقلاب با وجود استعمار توسط کشورهای دیگر ما هیچ گونه استفاده‌ای از منابع خود نداشتیم ولی بعد از انقلاب این گونه نماند و تلاش دشمنان بی فایده و فرافکنی است پس با قدرت و قوت شکست اسرائیل حتمی است.

امام جمعه شهرستان شیروان ضمن تقدیر از کارمندان و رئیسان اداره کار و تعاون اجتماعی خاطر نشان کرد: یکی از راه‌های پیشرفت اقتصادی، تعاونی است یعنی مردمی که دغدغه اقتصادی دارند، آورده‌های خود را بگذارند و ضمن کمک دولت تعوانی راه بیاندازند که اینگونه قطعا وضعیت اقتصاد خانواده‌ها بهتر خواهد شد.

تکمیلی از اتفاقی که صبح امروز در استان سیستان بلوچستان در خصوص شهادت یکی از فرزندان شیروان افزود: شهادت یکی از فرزندان غیور و بسیجی شهرستان شیروان را به مقام معظم رهبری و خانواده معزز ایشان تسلیت و تبریک می‌گوییم و شهادت موجب اقتدار هرچه بیشتر قدرت اسلامی و از بین رفتن دشمنان ما می‌شود.

انتهای خبر/سیده‌معصومه علوی

0 نظر

ارسال نظرات