در حال بارگذاری
نماینده مردم شیروان در مجلس دوازدهم:

اقدامات شرکت برق در توسعه بی‌نظیر است

شماره خبر : 161 - https://asreatrak.ir//short/NjpXb

نماینده منتخب مردم شیروان در مجلس دوازدهم اقدامات شرکت برق خراسان شمالی در توسعه صنعت برق در استان را بی‌نظیر دانست و فعالیت‌های این شرکت را الگویی برای سایر سازمان‌ها عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، عباس قدرتی زوارم در دیدار مدیرعامل شرکت برق خراسان مالی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و همراهانشان گفت: آیت‌الله دکتر شهید سید ابراهیم رئیسی یکی از رئیس‌جمهورهای خستگی‌ناپذیر و میدانی بود که خدمات و اقداماتش برای ملت ایران همیشه در یادها خواهد ماند. 

نماینده مردم شیروان در مجلس دوازدهم در این دیدار اقدامات شرکت برق استان را بی نظیر عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این شرکت توانسته گام های مهمی در استان و به ویژه شیروان در بخش توسعه صنعت برق بردارد. 

قدرتی افزود: خوشبختانه در دو سال گذشته شاهد اتفاقات بسیار مثبتی در حوزه برق استان بودیم و گواه این موضوع جذب اعتبارات و اجرای پروژه‌های مهم در این بخش بوده است.

نماینده منتخب مردم شیروان با بیان این که امیدواریم که سایر مدیران استان نیز به‌صورت جهادی برای ارائه خدمات به مردم در میدان کار حضور پیدا کنند، در پایان تأکید کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های مجدانه شرکت برق در حوزه جذب اعتبارات بسیاری از چالش‌های موجود در استان به طور کامل مرتفع شده است و به‌زودی شاهد تحقق همه درخواست‌های مردمی خواهیم بود. 

مدیرعامل شرکت برق خراسان شمالی نیز در دیدار با نماینده مردم شیروان با بیان این که باید و به طور حتم خدمات رئیس‌جمهور شهید ادامه پیدا کند، تأکید کرد: این شرکت در شهرستان شیروان با جذب اعتبارات ۱۰۰ درصدی توانسته است که افق ترسیم شده برای توسعه و تحول صنعت برق را اجرایی کند.

حسن چاهی ادامه داد: اختصاص مبلغ یک هزار میلیارد ریال برای تکمیل تأمین برق مجتمع‌ها و شهرک‌های روستایی استان و هم چنین اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال برای مقاوم‌سازی شبکه‌های فرسوده برق روستاهای استان بخشی از این اقدامات بوده است.

وی با بیان این که ۴۸۶ میلیارد ریال نیز برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان اختصاص پیدا کرد، افزود: برای اجرای این پروژه‌ها نیز بیش از ۲۲ کیلومتر شبکه احداث شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه روستایی نیز ۱۷۴ روستا تأمین برق و ۷ روستا نیز به طور کامل اصلاح و بازسازی شد که اعتبار آن‌ها نیز بیش از ۹۰ میلیارد ریال بوده است.

شایان‌ذکر است در این نشست صمیمی نماینده مردم شیروان برخی درخواست‌های مردمی و مطالبات عمومی در حوزه انتخابیه خود را با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی مورد پیگیری قرارداد.

 

انتهای خبر/گ

0 نظر

ارسال نظرات