در حال بارگذاری
امام‌ جمعه رازوجرگلان:

اسلامیت و جمهوریت، پشتیبان اقتصاد هستند

شماره خبر : 1840 - https://asreatrak.ir/short/V7Bl0

امام جمعه شهرستان رازوجرگلان گفت: اسلامیت و جمهوریت نظام حاکم بر کشور با بهره‌مندی از ظرفیت بالای ارزش‌های الهی و پشتیبانی مردم عزیز، از دیگر ظرفیت‌هایی است که می‌تواند پشتیبان اقتصاد باشد.

  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک در شهرستان رازوجرگلان، حجت‌الاسلام نادعلی زاده در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه گفت: کسی شک ندارد که ما ظرفیت‌های زیادی برای بهبود وضعیت اقتصادی داریم؛ به‌عنوان‌مثال همسایگی و نزدیکی با کشورهایی مانند چین و روسیه که هم به لحاظ سیاسی و هم به لحاظ اقتصادی رقیب آمریکا هستند، یکی از این مزیت‌ها به شمار می‌رود.

 وی افزود: از طرفی اسلامیت و جمهوریت نظام حاکم بر کشور با بهره‌مندی از ظرفیت بالای ارزش‌های الهی و پشتیبانی مردم عزیز، از دیگر ظرفیهایی است که می‌تواند پشتیبان اقتصاد باشد.

 نادعلی زاده اصلی‌ترین راهکار برای نجات اقتصاد کشور را توسعه روابط اقتصادی با کشورهای مختلف دانست و افزود: از سوی دیگر توسعه زنجیره تولیدات نفتی و نجات اقتصاد از خام‌فروشی صرف، تلاش برای مردمی‌کردن اقتصاد و در یک‌کلام بزرگ کردن اقتصاد در کنار منطقی‌سازی تدریجی و همه‌جانبه و نه‌بخشی از قیمت‌ها است.

 وی در ادامه با تحلیل اتفاقات اخیر در سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: جنایات روزافزون رژیم جعلی و اشغالگر در غزه و کرانه باختری نه نشان از قدرت که بلکه نمودی از فرورفتن هر چه بیشتر آن رژیم در باتلاق فروپاشی از درون است.

 خطیب نماز جمعه شهر راز با گرامیداشت سالروز امامت و ولایت حضرت مهدی موعود امام‌زمان (عج) و با بیان اینکه ۱۱۹۱ سال از عمر مبارک و ۱۱۸۶ سال از دوران امامت امام‌زمان (عج) سپری شده، گفت: نهم ربیع‌الاول سالروز امامت و ولایت امام‌زمان (عج) مثل عید غدیر است. نهم ربیع‌الاول هم وارث همه عیدهای گذشته و هم آخرین عید جبهه حق تا عید زیبای ظهور است.

 نادعلی زاده در پایان با تبیین ویژگی‌های حکومت مهدوی گفت: در حکومت مهدوی، اسلام دین همه جهان، قرآن قانون اساسی کل دنیا و امام‌زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، حاکم و رهبر کل جهان خواهد بود و در کل دنیا یک حکومت خواهد بود و همه مرزها برداشته شده و همه سازمان‌های بین‌المللی بی‌خاصیت از بین خواهد رفت و عدالتی که هدف بعثت انبیا بود در سراسر دنیا برپا خواهد شد و همه انسان‌ها از لحاظ زندگی اقتصادی بی‌نیاز می‌شوند و همگان در رفاه به سر می‌برند و همه موجودات آسمان و زمین از حکومت امام‌زمان (عج) راضی خواهند بود و حاکم محبوب‌القلوب در تمام دنیا امام‌زمان (عج) خواهد بود.

 

 

انتهای خبر/ ادبی

0 نظر

ارسال نظرات