در حال بارگذاری
امام‌جمعه رازوجرگلان:

مهمان‌کشی رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند

شماره خبر : 1371 - https://asreatrak.ir/short/4LXZn

امام‌جمعه شهر راز گفت: صهیونیست این روز‌ها مثل یک اعدامی در انتظار اجرای حکمش است و قطعاً مهمان‌کشی رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک در شهرستان رازوجرگلان، حجت الاسلام نادعلی‌زاده در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه گفت:  رئیس جمهور و کابینه‌ای که شکل خواهد گرفت مخاطب اصلی فرمایش انقلاب که فرمودند موفقیت دولت موفقیت نظام است هستند.

وی ادامه داد: همچنین ارکان دیگر نظام از قوا و نیرو‌های مسلح تا تشکل‌های مختلف هم مخاطب فرمان رهبری در پیشبرد اهداف نظام در جهت کمک به دولت  قرار دارند.

خطیب نماز جمعه شهر راز با اشاره به علت مهاجرت مردم شهر‌های کوچک گفت: شهر‌های بزرگ که صنایع بزرگ دارند هر روز صنعت آنان بزرگتر می‌شود اما شهر‌های کوچک با محدودیت حمایت حتی در صنایع کوچک مواجه هستند و وقتی به شهر‌های کوچک در مباحث تولید، کارآفرینی صنایع خرد توجه نمی‌شود مهاجرت به شهر‌های بزرگ اتفاق می‌افتد و منجر به حاشیه‌نشینی و مسائل دیگر می‌شود.

وی در ادامه گفت: آمریکا و اروپا شریک جرم رژیم نامشروع صهیونیستی هستند که در عین سکوت عامدانه به تکاپو برای دفاع از اسرائیل غاصب‌اند و مجازات سخت دشمن مطالبه ملی و فرمان رهبر انقلاب اسلامی است که‌امید است که با مجازات پشیمان‌کننده دشمن حیوان صفت را سر جای خود بنشاند و زمینه‌ای باشد تا غده سرطانی از بین برود.

امام جمعه شهرستان رازوجرگلان در پایان با اشاره به ترور و شهادت شهید هنیه و با بیان اینکه در این جنایت، آمریکا حامی رژیم صهیونیستی، اروپا بخاطر سکوت، شریک رژیم صهیونیستی و اسرائیل عامل ترور است، گفت: صهیونیست این روز‌ها مثل یک اعدامی در انتظار اجرای حکمش است و قطعاً مهمان‌کشی رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند و پس از سنجش جوانب، قاطعانه و هوشمندانه و پشیمان‌کننده عملیاتی خواهد شد و دشمن حیوان‌صفت را بر سر جای خود خواهد نشاند.

 

انتهای خبر/ادبی

0 نظر

ارسال نظرات