در حال بارگذاری
مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی خبر داد:

حضور ۳۰ هنرمند استان در جشنواره هنرهای تجسمی

شماره خبر : 1548 - https://asreatrak.ir/short/eGyKG

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی گفت: ۳۰ هنرمند خراسان شمالی با ارسال اثر به سی و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان، حضور خود را در این رویداد ثبت کردند.

به گزارش «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، تقی صادقی، از شرکت ۳۰ هنرمند خراسان شمالی در سی و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران خبر داد و گفت: در مجموع ۷ هزار و ۸۶۵ اثر از یک هزار و ۲۳۳ هنرمند به دبیرخانه این رویداد هنری ملی به میزبانی خراسان شمالی رسیده است.

وی هم چنین به داوری هنرمندان استان در این رویداد ملی اشاره کرد و افزود: حسین معمری در رشته عکس، علی کاملیان در رشته مجسمه‌سازی، عباس ناصری در کاریکاتور و محمدرضا فیروزه در رشته نقاشی در کنار دیگر داوران آثار این دوره از جشنواره را ارزیابی می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی ابراز داشت: سی و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به دبیری مینا صدری در رشته‌های تصویرسازی، خوشنویسی، طراحی، عکاسی، کاریکاتور، گرافیک، مجسمه‌سازی، نقاشی، نگارگری، هنر سرامیک و رسانه‌های هنری جدید است.
این مسئول بیان داشت: این جشنواره به همت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها از ۱۹ تا ۲۳ شهریورماه در خراسان شمالی برگزار خواهد شد. 

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات