در حال بارگذاری
طی هفته دولت؛

۳۵ پروژه آبرسانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود

شماره خبر : 1588 - https://asreatrak.ir/short/4z3Qr

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از افتتاح ۳۵ پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۳۱۷ میلیارد تومان هم‌زمان با هفته دولت در استان خبر داد.

 به گزارش «عصر اترک»، رضا عطایی پیش از ظهر امروز در دیدار با استاندار خراسان شمالی به مناسبت هفته دولت گفت: طی هفته دولت ۳۵ پروژه آبرسانی به‌ویژه مناطق روستایی انجام می‌شود.

 وی ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۱۷ میلیارد تومان در هفته دولت در ۱۰ شهرستان خراسان شمالی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی افزود: تعداد هفت پروژه با اعتبار ۶۱/۵ میلیارد تومان در بجنورد، ۶ پروژه با اعتبار ۱۱۱/۸ میلیارد تومان در شهرستان شیروان و ۶ پروژه در شهرستان فاروج با اعتبار ۱۵/۴ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 عطایی ابراز داشت: همچنین پنج پروژه در شهرستان راز و جرگلان با اعتبار ۲۹/۴ میلیارد تومان، سه پروژه در شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی‌آباد با اعتبار ۴۳/۷ میلیارد تومان و تعداد سه پروژه دیگر نیز در شهرستان‌های مانه و سملقان با اعتبار ۳۴/۸ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

 این مسئول به افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان‌های گرمه و جاجرم اشاره و عنوان کرد: سهم این دو شهرستان در مجموع پنج پروژه آبرسانی است که سه پروژه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در شهرستان جاجرم و دو پروژه با اعتبار ۶ میلیارد تومان در شهرستان گرمه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

 عطایی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل حفر و تجهیز چاه، تکمیل و اتصال خطوط انتقال و اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه توزیع روستایی و شهری است.

 وی تصریح کرد: آبرسانی به روستاهای آبچور، مجتمع هشت روستایی زیدرسرانی، روستای حصارچه و روستای گونیک از دیگر پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی است که در راستای محرومیت‌زدایی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات