در حال بارگذاری
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی:

پویش مشق همدل برای دانش‌آموزان نیازمند آغاز شد

شماره خبر : 1497 - https://asreatrak.ir/short/NDxx6

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اجرای پویش «مشق همدل» باهدف جذب مشارکت مردمی جهت تهیه لوازم‌التحریر و پوشاک برای دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد با بیان اینکه کودکان سرمایه‌های آینده این سرزمین هستند و خیران می‌توانند زمینه ادامه تحصیل این کودکان را با حفظ کرامت آنها فراهم کنند، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد هستند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، کمک‌های جمع‌آوری‌شده خیرین دراسرع‌وقت در قالب بسته لوازم‌التحریر و پوشاک در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برخی از خانواده‌های محروم و نیازمند به دلیل مشکلات معیشتی و مالی قادر به تأمین هزینه‌های تحصیل کودک خود نیستند در این صورت ادامه تحصیل کودکان این خانوارها بسیار مشکل و سخت خواهد بود و کمک‌های خیرین در این زمینه بسیار یاری‌رسان خواهد بود.

الهی راد به طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۳ هزار و ۲۷۰ فرزند یتیم و ۵ هزار و ۷۰ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و ۳۰ هزار حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند و باتوجه‌به مشکلات اقتصادی خانواده‌ها کماکان چشم‌انتظار کمک‌های خیرین و نیکوکاران هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه کمیته امداد آماده دریافت کمک‌های مردمی در خصوص کمک به دانش‌آموزان محروم است و درعین‌حال نیز سایر کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری‌شده خیرین را به دست مددجویان تحت پوشش می‌رساند، افزود: خیرین نیکوکار می‌توانند با مشارکت در پویش «مشق همدل» از طریق کد دستوری # ۰۵۸*۸۸۷۷*و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ برای کمک به تهیه لوازم‌التحریر و پوشاک برای دانش‌آموزان نیازمند اقدام کنند. 


انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات