در حال بارگذاری
معاون اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی :

پست‌های قرنطینه دامپزشکی خراسان‌شمالی نوسازی شدند

شماره خبر : 1623 - https://asreatrak.ir/short/V9Y3K

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: از هفته دولت سال گذشته تاکنون پست‌های قرنطینه دامپزشکی واقع در مناطق سخت عبور تجهیز و نوسازی شدند.

رضا اسدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» با گرامی داشت هفته دولت اظهار کرد: دستگاه اجرایی دامپزشکی، دستگاهی فنی و تخصصی است که به بهره‌برداران جامعه هدف خود خدمات فنی و تخصصی ارائه می‌دهد.
وی گفت: این اداره کل در راستای رسالت خدمت‌رسانی به جامعه هدف خود از هفته دولت شهریورماه سال گذشته تاکنون در زمینه تجهیز و بهسازی پست‌های قرنطینه دامپزشکی استان اقداماتی را انجام داده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی با یادآوری این مطلب که تا به حال حاضر در سطح استان ۱۱ پست قرنطینه دامپزشکی ایجاد و راه اندازی شده‌اند، افزود: از شهریورماه سال گذشته تاکنون با صرف ۱۲ میلیارد ریال اعتبار، تجهیز و نوسازی پست‌های قرنطینه‌ای دامپزشکی استان واقع در مناطقی با دسترسی سخت‌تر اقدام شده است.
وی خاطرنشان کرد: پست‌های قرنطینه‌ای مناطق کَرپشتلی و غلامان واقع در شهرستان راز و جرگلان، پست کهنه جلگه واقع در شهرستان مانه، پست گرماب واقع در شهرستان مسلقان، پست مایوان واقع در شهرستان فاروج، پست شوقان واقع در شهرستان جاجرم همچنین پست بام و صفی آباد به امکاناتی از جمله سیستم‌های نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر، یخچال‌های نگهداری واکسن‌ها و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در ساختمان تجهیز شدند.
اسدی همچنین اعلام کرد: از شهریورماه سال گذشته تا به کنون، با صرف۲۰ میلیارد ریال اعتبار آزمایشگاه مرکزی این اداره کل واقع در مرکز استان به لحاظ تجهیزات ارتقا یافت.
علاوه بر این، وی درباره جذب نیروهای جدید در بدنه دستگاه اجرایی دامپزشکی استان نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه استان خراسان شمالی دارای دو شهرستان جدید شامل شهرستان مانه و شهرستان بام و صفی آباد شده است، در همین راستا، برای این دو شهرستان جدید نیز اداره دامپزشکی راه اندازی شدند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: در هر یک از این دو اداره دو نیروی فنی مستقر شده‌اند.
وی همچنین عنوان کرد: طی این مدت، نیروهای مشمول قانون ایثارگران در این اداره کل نیز تعیین تکلیف شدند.
اسدی در بخش دیگری از سخن خود از سند دار شدن ساختمان‌های اداری دامپزشکی استان نیز خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: البته اخذ سند ساختمان اداری دامپزشکی شهرستان شیروان و ساختمان اداری اداره کل دامپزشکی استان در دست اقدام هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی در خاتمه درباره برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی در سطح استان به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به بهره برداران جامعه هدف خود نیز عنوان کرد: طی مدت یاد شده (از هفته دولت سال گذشته تا به کنون) هر هفته در روزهای چهارشنبه اردوهای جهادی دامپزشکی با حضور کارشناسان فنی دامپزشکی همچنین نهاد بسیج استان این خدمت رسانی به بهره برداران در مناطق روستایی و عشایری استان انجام شده است و ادامه دارد.
انتهای خبر/قهرمانی

0 نظر

ارسال نظرات