در حال بارگذاری
رئیس بیمارستان امام علی (ع) بجنورد خبر داد:

پذیرش ۱۲ هزار تصادفی در بیمارستان حوادث خراسان‌شمالی

شماره خبر : 1284 - https://asreatrak.ir/short/V1R1G

رئیس بیمارستان امام علی (ع) بجنورد با اشاره به اینکه ۵۰ درصد مراجعات به اورژانس این بیمارستان مربوط به مصدومان تصادفی است، گفت: طی چهارماهه نخست سال جاری ۱۲ هزار نفر مصدوم تصادفی در این بیمارستان پذیرش شده است.

 اکبر خدابنده در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» گفت: بیمارستان امام علی بجنورد به‌عنوان تنها بیمارستان حوادث در خراسان شمالی ماهانه بین ۵ تا ۶ هزار نفر پذیرش در بخش اورژانس دارد.

 وی با اشاره به اینکه بین ۴۰ تا ۵۰ درصد از مراجعات اورژانس این بیمارستان مربوط به آسیب‌دیدگان تصادف است، ادامه داد: براین‌اساس به‌صورت ماهانه تقریباً پذیرش ۳ هزار بیمار تصادفی در خراسان شمالی در اورژانس بیمارستان امام علی (ع) انجام می‌شود.

 رئیس بیمارستان امام علی (ع) بجنورد خاطرنشان کرد: طی چهارماهه نخست سال جاری ۱۲ هزار نفر مصدوم تصادفی در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد پذیرش شده است.

 وی گفت: این در حالی است که طی سال گذشته ۶۰ هزار نفر پذیرش در واحد اورژانس بیمارستان امام علی (ع) بجنورد پذیرش شده‌اند.

 این مسئول بیان داشت: عده‌ای از مصدومان تصادفی به‌صورت سرپایی درمان و مرخص و برخی در واحدهای ICU بستری و تعدادی بر اساس مشکلاتی که برای آنها پیش‌آمده تحت عمل‌های جراحی قرار می‌گیرند و یا در بخش‌های مختلف برای روند درمان بستری می‌شوند.

 خدابنده یادآور شد: ارائه خدمات به بیماران تصادفی اگر کروکی داشته باشد و توسط آمبولانس انتقال به بیمارستان انجام شده باشد، تمام مراحل روند درمانی شامل جراحی، بستری و تمام خدمات به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه در شرایطی به دلیل دور بودن مسیر و به‌خطرافتادن جان بیمار قبل از آمدن آمبولانس بیمار را از کروکی خارج می‌کنند، توضیح داد: براین‌اساس با پیگیری‌های انجام شده فرصتی به آن داده می‌شود که اگر کروکی توسط پلیس تأیید شود مبلغ گرفته شده بازگردانده می‌شود.

 خدابنده گفت: بیمارستان امام علی (ع) به‌عنوان تنها بیمارستان ترومای استان خراسان شمالی فعالیت دارد که بسیار شلوغ بوده و مراجعات بسیار زیاد است.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات