در حال بارگذاری
امام‌جمعه رازوجرگلان:

دولتمردان امانت‌دار مسئولیتشان باشند

شماره خبر : 1674 - https://asreatrak.ir/short/eqrMj

امام‌جمعه شهر راز گفت: خداوند فرصت خدمت به مردم را به شما داده قدردان باشید، بنابراین این مسئولیت را امانت خدا و مردم بدانند و از این مسئولیت پاسداری و شأن و جایگاه این مسئولیت را حفظ کنند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک در رازوجرگلان، حجت‌الاسلام حسین نادعلی زاده در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تقدیر از اقدامات دولتمردان و کارگزاران صدیق جمهوری اسلامی است چرا که خدمات دولت در سطح ملی، استانی و منطقه‌ای قابل‌تقدیر است.

 وی گفت: رهبر انقلاب به اعضای دولت بیان داشتند که خداوند فرصت خدمت به مردم را به شما داده قدردان باشید، بنابراین این مسئولیت را امانت خدا و مردم بدانند و از این مسئولیت پاسداری و شأن و جایگاه این مسئولیت را حفظ کنند.

 امام‌جمعه شهر راز بیان کرد: رهبر انقلاب همچنین فرمودند آقای رئیسی عزیز سه سال خدمت کردند و کارهای خوبی انجام دادند و بعضی کارها را پایه‌گذاری کردند که باید اساس و شالوده را کامل کرد و ادامه داده شود که ثمره آن را بعدها کشور خواهد دید.

 نادعلی زاده با تسلیت در پیش بودن سالروز ارتحال پیامبر اسلام، شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام و شهادت امام رضا علیه‌السلام بیان کرد: محرم یادآور حماسه خونین و همیشه جاویدان آزادگان دشت کربلا بود که به ماه صفر پیوست و امروز در حالی آخرین روزهای ماه صفر را سپری می‌کنیم که ایام مصیبت‌های دیگری است.


انتهای خبر/ ادبی

0 نظر

ارسال نظرات