در حال بارگذاری
رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی:

نمایندگان استان در اتاق ایران اندک هستند

شماره خبر : 1455 - https://asreatrak.ir/short/4PbRM

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی گفت: از فعالان اقتصادی درخواست داریم تا کارت‌های بازرگانی را دریافت کنند تا بتوانیم در هیأت نمایندگان کشور اعضای زیادی داشته باشیم.

به گزارش « عصراترک»، عباس کاظمی در نخستین جشنواره رسانه‌ای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی در جمع اصحاب رسانه استان گفت: خبرنگاران می‌توانند در راستای آموزش و آگاهی‌بخشی، تاثیر بر افزایش آگاهی جامعه از اقتصاد، حمایت از کسب و کارهای محلی و اشتغال، معرفی کارآفرینان بزرگ کشوری و استانی و ترغیب جوانان تحصیل کرده و ورود افراد در عرصه اقتصاد و کارآفرینی نقش بی‌بدیلی را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه استان خراسان شمالی با داشتن یک نماینده در بین ۴۳۰ نماینده از فعالان اقتصادی در کشور مظلوم واقع شده، ادامه داد: براین اساس از فعالان اقتصادی درخواست داریم تا کارت‌های بازرگانی را دریافت کنند تا بتوانیم در هیأت نمایندگان کشور نمایندگان زیادی داشته باشیم و بتوانیم اثر‌گذار باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی تاکید مقام معظم رهبری بر جهش تولید با مشارکت مردم، وظیفه اتاق بازرگانی را چندبرابر کرده است.

وی با اشاره به اینکه در خراسان شمالی اهدافی را تبیین کردیم که با همکاری رسانه عملی می‌شود، اضافه کرد: این اهداف شامل افزایش سرمایه‌گذاری و آشنایی فعالان اقتصادی با حوزه سرمایه‌گذاری، توسعه صادرات محصولات استان در همه زمینه‌ها با گسترش ارتباط بین فعالان اقتصادی از طریق اتاق‌های مشترک، احصا مشکلات بخش‌های اقتصادی با ظرفیت‌های قانونی در بخش دولت و خصوصی بوده است.

کاظمی بیان داشت: دستیابی به این اهداف با اهالی رسانه ممکن می‌شود لذا خواهش داریم که اهالی رسانه با دلسوزی که دارند برای دستیابی به این اهداف همراه ما باشند. 

وی ابراز داشت: جشنواره رسانه اتاق بازرگانی برای نخستین‌بار برگزار شد که در این جشنواره ۷۰ اثر که در طی سال گذشته در حوزه اقتصاد کار شده بود به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. 

کاظمی خاطرنشان کرد: دریافت این تعداد اثر برای نخستین دوره نشان‌دهنده اهمیت این موضوع در بین رسانه است.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات