در حال بارگذاری
امام‌جمعه گرمه:‌

تولید ملی کلید حل مشکلات معیشتی مردم است

شماره خبر : 1673 - https://asreatrak.ir/short/4Qvna

امام‌جمعه گرمه گفت: ‌تولید ملی می‌تواند کلید حل مشکلات اقتصادی مردم باشد، ‌ بنابراین برای رسیدن به توسعه و پیشرفت باید برقراری عدالت را در اولویت قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه سیاسی تحلیلی «عصر اترک»، حجت‌الاسلام حسن رحمانی در خطبه نمازجمعه این هفته با اشاره به اینکه موفقیت دولت چهاردهم، موفقیت انقلاب و نظام است، گفت:‌ اگر کم‌وکاستی به وجود بیاید ضررش به‌نظام و انقلاب خواهد خورد.


وی ادامه داد: با حرکت در مسیری که امامان انقلاب نشان داده‌اند، می‌توان گام‌های مثبتی برداشت.


امام‌جمعه گرمه با اشاره به اینکه همواره در طول انقلاب عده‌ای نتوانستند در مسیری که خط و مسیر رهبر بوده حرکت کنند، افزود: باگذشت بیش از چهار دهه  از عمر انقلاب دولت‌هایی که پیرو خط رهبر حرکت کردند موفق و عاقبت‌به‌خیر شده‌اند.


وی افزود:‌ بنابراین دولت‌ها باید برای بهبودی وضعیت کشور باید در مسیری که مقام معظم رهبری نشان داده‌اند حرکت کنند.


رحمانی یادآور شد: ‌ بر اساس بیانات مقام معظم رهبری دولت باید ابتدا ظرفیت‌های انسانی و طبیعی کشور را شناسایی کند،‌سپس با انتخاب نیروهای جوان انقلابی و حضور در سفرهای استانی در بین مردم از نزدیک در جریان زندگی مردم قرار بگیرد.

امام‌جمعه گرمه در انتها به اهمیت‌دادن به موضوع تولید ملی اشاره کرد و گفت:‌ تولید ملی می‌تواند کلید حل مشکلات اقتصادی مردم باشد، ‌ بنابراین برای رسیدن به توسعه و پیشرفت باید برقرار عدالت را در اولویت قرار دهیم.

انتهای خبر/ فیروزه

0 نظر

ارسال نظرات