در حال بارگذاری
خطیب نماز جمعه بجنورد:

دولت سرچشمه‌های فساد را بخشکاند

شماره خبر : 1743 - https://asreatrak.ir/short/V7Bnn

خطیب نماز جمعه بجنورد گفت: دولت با بکارگیری نیروهای توانمند و با انگیزه، سرچشمه‌های فساد را بخشکاند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد در محل مصلی امام خمینی (ره) اظهار کرد: مردم در انتخابات خوش درخشیدند و دشمن را مایوس کردند.

 

وی افزود: همچنین در ادامه شاهد همکاری خوب مجلس با دولت بودیم و مقام معظم رهبری هم حمایت خوبی از دولت کردند. 

 

وی با اشاره به سخنان رهبر در دیدار هیات دولت گفت: رهبری در این دیدار به موانع پیشرفت اشاره کردند و باور به ظرفیت های داخلی را باعث حرکت رو به پیشرفت اعلام کردند.

 

موسوی تصریح کرد: برخی مسئولین به دشمن اعتماد دارند و به نسخه های پیچیده دشمن اعتماد دارند، اما مبانی جمهوری اسلامی هیچ گاه زیر این نسخه‌ها نخواهد رفت. 

 

خطیب نماز جمعه بجنورد دنیازدگی و اشرافی‌گری را یکی از مهمترین موانع پیشرفت و باعث سست شدن دین عنوان کرد و به پرهیز از دنیاطلبی تاکید کرد. 

 

موسوی جاجرمی تاکید کرد: دولت از نیروهای با انگیزه و توانمند استفاده کند و سرچشمه‌های فساد را بخشکاند.

 

وی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های ۱۷ شهریور ۵۷ و کشتار مردم مبارز گفت: این روز، روز ایستادگی در برابر جنایات شاه است و نشان دهنده این است که مردم برای رسیدن به هدف از قتل عام و جنایات وحشیانه هم ترسی ندارد.

 

امام جمعه موفت بجنورد در ادامه با اشاره به سالروز آغاز امامت امام زمان اظهارکرد: دوران امام عسکری (ع) و امام هادی (ع) دوران بسیار سخت بود بخاطر اینکه می‌دانستند امام زمان متولد خواهد شد و عدل و داد را در جهان گسترش خواهد داد این دو امام را تحت نظر داشتند تا این کودک که متولد شد به گمان خام خودشان از بین ببرند. 

 

وی گفت: اما به قدرت خداوند مادر امام زمان آثار بارداری نداشتند و امام در سخترین شرایط متولد شد. 

 

خطیب نماز جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: امام عسکری (ع) در این شرایط سخت حکومت تشکیل دادند و با دنیا ارتباط داشتند و امام زمان را جانشین خود اعلام کردند. 

 

موسوی جاجرمی گفت: اعتقاد به مهدویت در بین همه ادیان جهان وجود دارد و این به بشریت امید می‌دهد که منجی خواهد آمد و زندگی واقعی آن وقت خواهد بود بطوری که در امور خیر انسان‌ها از هم سبقت خواهند گرفت. 

انتهای خبر/گ

0 نظر

ارسال نظرات