در حال بارگذاری
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

دولت برای اقتصاد برنامه‌ریزی جدی داشته باشد

شماره خبر : 1677 - https://asreatrak.ir/short/Vv8x3

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: مسئله اصلی کشور موضوع اقتصاد و معاش مردم است و دولت باید دراین‌خصوص برنامه‌ریزی‌های جدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، حجت‌الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز در مرکز خراسان شمالی با اشاره به اینکه امام حسن (ع) بعد از صلح با معاویه مورد نقد قرار گرفت، گفت: این در حالی است که این امام بزرگوار آگاهی داشت که به دلیل حفظ جامعه دینی و دین اسلام این اقدام ضروری است.


 وی ادامه داد: امام حسن(ع) معتقد بود که اقدامات آن زمان و صلحی که صورت گرفت برای افراد جامعه قابل‌درک نیست، به‌طوری که در آینده این موضوع و دلیل آن کار برای همه روشن می‌شود.


نماینده ولی‌فقیه در بجنورد خاطرنشان کرد: همان گونه که عشق مردم نسبت به امام حسین (ع) باعث شده که مردم بین مردم ایران و عراق پیمان صلح و برادری بسته شود، عشق امام رضا(ع) نیز در این روزها در مسیر زائران پیاده رضوی به‌خوبی قابل‌مشاهده است.


امام‌جمعه مردم بجنورد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیداری که با اعضای دولت چهاردهم داشتند و استفاده از کارشناسان خوب را تأکید کرد و گفت: نکته قابل‌توجه این است که کارشناسانی باید استفاده شوند که متدین و اهل شناخت از جامعه باشند و به توانمندی‌های داخلی اعتقاد داشته باشند.


وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار به حضور دولتمردان بین مردم همچون مسیری که در دولت شهید رئیسی پیش گرفته شده بود اشاره و تأکید کرد.

انتهای خبر/ رحمانی 

0 نظر

ارسال نظرات