در حال بارگذاری
معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش:

تجهیزات پدافند هوایی کشور رقیب سامانه جهانی هستند

شماره خبر : 1343 - https://asreatrak.ir/short/4A3xK

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز شاهدیم که برای دفاع از آسمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمامی تجهیزات بومی، شبکه‌پذیر و با کارآیی بسیار بالا و قابل رقابت با سامانه‌های به‌نام جهانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش‌ قلب در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا اظهار داشت: امروز، پس از گذشت سالیان طولانی از 8 سال دفاع مقدس، هم تجربیات آن دوران و هم نیازمندی‌های آن زمان به واقع به عرصه تولید رسیده است.

وی افزود: با همتی که عزیزان ما در نیروی پدافند هوایی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین دانشگاه‌ها داشته‌اند، به مرحله‌ای رسیده‌ایم که تمامی نیازهای ما به صورت بومی تأمین و ساخته می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه تصریح کرد: الحمدلله امروز شاهد این هستیم که در شبکه یکپارچه پدافند هوایی برای دفاع از آسمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمامی تجهیزات بومی، شبکه‌پذیر و با کارآیی بسیار بالا و قابل رقابت با سامانه‌های به‌نام جهانی هستند.

رونمایی از تجهیزات بومی پیشرفته پدافند هوایی به زودی
امیر یوسفی خوش‌قلب با اشاره به زمان رونمایی از تجهیزات جدید گفت: ان‌شاءالله کارهای بسیار خوبی در حال انجام است و با توجه به هفته نیروی پدافند هوایی و همچنین هفته دفاع مقدس حتما مقامات عالی‌رتبه درباره این موضوع صحبت خواهند کرد.



0 نظر

ارسال نظرات