در حال بارگذاری
امام‌جمعه آشخانه:

ایران باید انتقام سختی از اسرائیل بگیرد

شماره خبر : 1373 - https://asreatrak.ir/short/V0k9A

امام‌جمعه آشخانه گفت: اسماعیل هنیه متعلق به جهان اسلام و مهمان ایران بوده، جمهوری اسلامی باید انتقام سختی از اسرائیل بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، حجت‌الاسلام محمدجواد شریعتی‌نژاد امروز در خطبه‌های نمازجمعه آشخانه در مسجدجامع این شهر گفت: ما ملت انقلابی ایران اجازه نخواهیم داد که دوباره تاریخ غربت کربلا تکرار شود، بنابراین با بصیرت خط نفاق را شناسایی می‌کنیم و به کسانی که برای انقلاب جان داده‌اند یعنی شهدا اطمینان می‌دهیم که پای امام، رهبری و ولایت‌فقیه تا پای جان آماده‌ایم.

وی ضمن تسلیت شهادت امام حسن‌مجتبی(ع) و حضرت‌رقیه(س) فرمود: با الهام از سخنان بزرگان دین و سیره زندگی انقلابی و روشنگری خاندان نبوت زندگی برای پیروان آنان معنا پیدا می‌کند.

امام‌جمعه آشخانه بیان کرد: انسان وقتی با زندگی اهل‌بیت آشنا باشد معنای پیروزی و مقاومت را درک می‌کند و می‌فهمد که رقیه (ع) به ما درس صبر و مقاومت و استحکام در راه دین می‌دهد. 

خطیب جمعه شهرستان گفت: نسل امروز باید دشمن شناس باشد و خود را در راه صراط مستقیم و حمایت از حق و رهروان حقیقت قرار دهد تا بتواند نقش اثرگذار خود را در خدمت‌رسانی به انقلاب و نظام اسلامی و مردم به درستی انجام دهد.

وی فرمود: فاصله بین خط فکری امام و امت همان خطری است که در کربلا و عاشورا اتفاق افتاد دیگر بار نباید بگذاریم که تاریخ غربت تکرار شود. 

امام جمعه آشخانه گفت: اسماعیل هنیه متعلق به جهان اسلام و مهمان ایران بوده، جمهوری اسلامی باید انتقام سختی از اسرائیل بگیرد.  

شریعتی‌نژاد در پایان خاطر نشان کرد: دل‌سوزان انقلاب، دوستداران ایران و اسلام مواظب نفوذی‌های دشمن باشند و از حمایت آرمان‌های شهدا و فداکاری‌های اسطوره‌های جنگ، شهادت و مدافعان حرم دست برندارند. 

انتهای خبر/ قربانی

0 نظر

ارسال نظرات