در حال بارگذاری
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

اولویت دولت حمایت از اقتصاد مردم باشد

شماره خبر : 1368 - https://asreatrak.ir/short/V9kA0

نماینده‌ ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: دولت چهاردهم باید اولویت اصلی‌اش توجه به وضعیت اقتصادی مردم باشد و آنها را حمایت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه شهادت در برابر دشمنان و در راه خدا آرزوی مسلمانان است، گفت: براین‌اساس شهیدشدن برای یک مؤمن آغاز سعادت خواهد بود.

وی ادامه داد: شهادت نه‌تنها در یک جامعه دینی و اسلامی شکست محسوب نمی‌شود بلکه یک نوع پیروزی به شمار می‌رود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر این موضوع که امروزه جبهه مقاومت مختص جمهوری اسلامی ایران نیست، افزود: جبهه مقاومت در سطح کشورهایی همچون سوریه، لبنان، عراق، یمن و سایر کشورهای منطقه گسترش‌ پیدا کرده است.

نوری تصریح کرد: در شرایط فعلی جهان و با جنایت‌های اسرائیل تمام مردم جهان در برابر این رژیم غاصب و صهیونیستی قرار گرفته‌اند.

 امام‌جمعه بجنورد با اشاره به اینکه برخی از جامعه جهانی و جوامع غربی حاضر نشدند ترور شهید اسماعیل هنیه را که در تهران صورت گرفت، محکوم کنند، افزود: این در حالی است که تابه‌کنون این جنایت را که در تمام منشورهای حقوق بشری و قوانین بین‌المللی محکوم است، توسط آنها محکوم نشده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر این موضوع که دولت چهاردهم باید اولویت اصلی توجه به وضعیت اقتصادی مردم باشد، گفت: دولت جدید باید از وضعیت معیشتی مردم و کشاورزان و سایر اقشار جامعه حمایت داشته باشد.

وی ادامه داد: نکته قابل‌توجه این است که دولت جدید باید ارتباط با کشورهایی که در اطراف ایران مستقر هستند و هیچ دشمنی با ما ندارند را در اولویت بگذارد.

نوری گفت: همچنین این دولت باید توجه کند که کشورهایی که همیشه دشمن ایران بوده‌اند قطعاً نمی‌توانند درمان دردهای کشور باشند.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات