در حال بارگذاری
نماینده بجنورد در مجلس اعلام کرد:

استفاده از افراد توانمند در دولت چهاردهم

شماره خبر : 1156 - https://asreatrak.ir/short/VWPp6

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد دولت پزشکیان استفاده از افراد توانمند است و از ظرفیت های مختلف برای تشکیل کابینه استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از ایرنا، محمدمهدی شهریاری روز شنبه اظهار کرد: دولت چهاردهم معتقد به وفاق و وحدت است و تلاش دارد تا با استفاده از توان افراد متخصص و توانمند، کابینه ای قوی تشکیل و روی کار آید.

وی افزود: در این زمینه شورای راهبری تشکیل شده و نامزدهای حضور در هیات دولت در کمیته های تخصصی مورد ارزیابی و سنجش قرار می گیرند.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی افزود: صلاحیت این نامزدها در زمینه های مختلف مورد رصد و بررسی قرار می گیرد تا کابینه ای توانمند شکل گیرد.

خانه ملت آماده همکاری با دولت چهاردهم است

وی عنوان کرد: خانه ملت آماده است تا تشکیل کابینه دولت چهاردم سرعت گیرد و در این باره همکاری می کند.

شهریاری بیان کرد: نمایندگان مردم در خانه ملت همکاری مناسب با دولت دارند و این امر به ویژه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مورد توجه است.

وی خاطرنشان کرد: تاکید مقام معظم رهبری سرعت دادن به تشکیل کابینه دولت است و این امر در دیدار نمایندگان با ایشان مورد توجه و تاکید قرار گرفت.

رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کردند: توصیه موکد من تعامل سازنده مجلس با دولت جدید است. موفقیت رئیس جمهور و دولت جدید، موفقیت همه ما است.

ایشان تعیین هر چه زودتر کابینه بعد از انجام امور لازم را مفید و ضروری خواندند و گفتند: در این زمینه هم نمایندگان مجلس و هم رئیس‌جمهور منتخب و محترم، مسئولیت‌های سنگینی دارند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خصوص ویژگی‌ها و معیارهای ضروری برای افرادی که وزیر و میدان‌دار اقتصاد، فرهنگ، سازندگی و تولید خواهند شد، گفتند: کسی را باید میدان‌دار کرد که امین، صادق، متدیّن و از بن دندان معتقد به جمهوری اسلامی باشد.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: ایمان یک شاخص مهم است، امید به آینده و نگاه مثبت به افق شاخص مهم دیگر است و به کسانی که نگاهشان به افق تاریک است و معتقدند نمی‌شود کاری کرد، نمی‌توان مسئولیت‌های مهم و کلیدی داد.

انتهای خبر

0 نظر

ارسال نظرات