در حال بارگذاری
استاندار خراسان شمالی خبر داد:

رشد ۶۰ درصدی صادرات خراسان شمالی سال گذشته

شماره خبر : 1453 - https://asreatrak.ir/short/eolPW

استاندار خراسان شمالی گفت: استان مسیر خوبی را در حوزه اقتصاد طی کرده به طوری که طی سال گذشته سهمیه صادرات استان که ۱۰۰ میلیون دلار بود با افزایش ۶۰ درصدی به ۱۶۰ میلیون دلار رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، محمدرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر امروز در نخستین جشنواره رسانه‌ای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی گفت: جهت اجرایی شدن تأکیدات مقام معظم رهبری که جهش تولید را با مشارکت مردم عنوان کردند، قطعٱ تمام دستگاه‌ها که در بحث تولید و صادرات مشارکت دارند بدون مردم و رسانه نمی‌توانند، موفق باشند. 

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران می‌توانند ارتباط بین مردم و اتاق بازرگانی را محقق کنند، افزود: خراسان شمالی ظرفیت‌های بالایی دارد که با افزایش درآمد خانوار می‌تواند دیده شود و این محقق نخواهد نشد مگر اینکه ارتباط با مردم بیشتر شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه اگر بتوانیم پیام و هدفی را در جامعه به خوبی بیان کنیم، بسیار اثرگذار است، گفت برگزاری این دوره‌ها به‌عنوان یک حرکت سازنده است و مورد‌ استقبال خواهد بود.

وی اظهار داشت: استان خراسان شمالی مسیر خوبی را در حوزه اقتصاد طی کرده به طوری که طی سال گذشته که سهمیه صادرات استان  ۱۰۰ میلیون دلار بود با افزایش ۶۰ درصدی به ۱۶۰ میلیون دلار رسید.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: بنابراین امید است که این برنامه باعث ارتباط بهتر با رسانه‌ها شود تا به معنای واقعی، رشد تولید با مشارکت مردم محقق شود. 

استاندار خراسان شمالی در انتها بیان داشت: دستگاه‌ها ظرفیت انتقاد داشته باشند و وقتی نقدی از سمت رسانه مطرح می‌شود برای رسانه ایجاد مشکل نکنند.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات