در حال بارگذاری
معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

قدرت و امنیت با مشارکت پرشور حاصل می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: حضور پرشور در انتخابات باعث تولید قدرت برای نظام می شود و امنیت و اقتدار نظام را در جوامع بین‌المللی به همراه خواهد داشت.



حسن ناهیدی، در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک اظهار داشت: نقشه راه کلی، برای انتخاب رئیس‌جمهور اصلح  توسط  قانون اساسی مشخص شده است.
وی ادامه داد: افرادی که بتوانند مسیر را به‌خوبی بشناسند، برنامه و راه‌حل داشته باشند، قطعاً موفق‌تر عمل خواهند کرد؛ اما اگر مشکل به‌خوبی شناخته نشود و یا شناخته شود؛ اما راه‌حلی برای حل آن وجود نداشته باشد، قطعاً نمی‌تواند کار را به‌خوبی پیش ببرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی به ریل‌گذاری شهید جمهور در مسیر خدمت اشاره کرد و افزود: در ایام سه‌ساله ریاست‌جمهوری شهید رئیسی، توسعه روابط با کشورهای همسایه، پیوستن به پیمان‌های بین‌المللی، مسائل کلی نظام، پای‌کار آوردن تمام جریان‌های سیاسی و عموم افراد از مهم‌ترین مسائلی بوده که مدنظر قرار گرفت.
وی یادآور شد: همچنین شهید جمهور در راستای همگامی و همراهی با نقشه راه کلان نظام و توصیه‌های مقام معظم رهبری حرکت می‌کرد، این در حالی است که اگر فرد موردنظر برخلاف جریان حرکت کند قطعاً برای کشور قابل‌قبول نخواهد بود.
ناهیدی بیان داشت: برنامه‌های رئیس‌جمهور منتخب مردم باید به‌گونه‌ای باشد که راه‌های پیموده شده، منسوخ نشود و برنامه‌های نو و باقی‌مانده نیز بااراده، هدفمندی و با همراهی مردم در راستای رفع مشکلات گام برداشته شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی دررابطه‌با حضور حداکثری مردم توضیح داد: انتخابات برای تمام کشورها جایگاه خاصی دارد به‌طوری‌که در جمهوری اسلامی ایران انتخابات ریاست‌جمهور جنبه بین‌المللی و منطقه‌ای پیدا می‌کند.
این مسئول گفت: بر اساس میزان مشارکت‌ها در انتخابات به هر اندازه حضور پرشورتر باشد قطعاً باعث تولید قدرت برای نظام می‌شود تا با استفاده از این قدرت بتواند منافع خود را پیش ببرد.
وی همچنین رابطه افزایش مشارکت مردمی در انتخابات را با میزان نفوذ و اقتدار نظام در جوامع بین‌المللی رابطه‌ای مستقیم دانست و گفت: افزایش حضورها در انتخابات در واقع نشان از همبستگی و جنبه بازدارندگی برای دشمن نسبت به تهدیدات و بالابردن امنیت را خواهد داشت.
ناهیدی اضافه کرد: رئیس‌جمهور شهید فارغ از تمام جناح‌های سیاسی فعالیت می‌کرد و خود را رئیس‌جمهور تمام مردم می‌دانست و تنها محدود به کسانی نمی‌کرد که به او رأی داده بودند، همچنین در بین اقشار و مذاهب مختلف حضور پیدا می‌کرد و مردم‌داری از ویژگی‌های بارزش بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شهید جمهور فراتر از کارهای ستادی در امور اجرایی نظارت مستقیم داشت و به دنبال تبلیغات برای دوره بعدی انتخابات نبود، بلکه تنها هدفش خدمت به مردم بود که او را محبوب کرد.
مصاحبه از آرزو رحمانی 
انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات