در حال بارگذاری
رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی:

زیرساخت‌های ارتباطی خراسان شمالی توسعه باکیفیتی دارند

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: اقدامات انجام شده در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان بسیار باکیفیت، است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی: حسن ناهیدی در حاشیه برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به همراه اشراقی، رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات، رسول علی اصغرپور، مدیر مخابرات منطقه و جمعی از سایر مدیران این مجموعه از مرکز مخابرات و دیتای استان در مرکز شاهد بازدید کرد.

ناهیدی در این بازدید با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث توسعه زیرساخت‌های ارتباطی از جمله اجرای پروژه بزرگ فیبر نوری، طرح Uso روستایی، اجرای اقدامات ویژه در بحث پدافند غیرعامل به‌ویژه تکمیل رینگ پروتکشن استان، این اقدامات را پشتیبان توسعه استان برشمرد‌ و  توسعه زیرساخت‌های ارتباطی را زیر بنای توسعه در سایر زمینه‌های هر منطقه دانست.

وی افزود: با توسعه ارتباطی صورت‌گرفته در استان به‌ویژه در بحث ارتباطات روستایی به‌نوعی عدالت ارتباطی در استان اجرا شده و ایجاد دسترسی به امکانات ارتباطی برای همه در نقاط مختلف به‌ویژه در روستاها از اهداف اصلی دولت بوده است.

وی با اشاره به مزایای توسعه امکانات در روستاها، خاطرنشان کرد: توسعه روستایی ضمن کاهش هزینه‌های نظام، موجب کاهش مهاجرت روستاییان و توسعه متوازن و در نتیجه باعث پایداری توسعه خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی ضمن قدردانی از تمهیدات مخابرات در برقراری ارتباط پایدار و پرسرعت در استان و همچنین تأمین زیرساخت‌های اجرای انتخابات الکترونیک  اظهار داشت: این بستر مناسب ارتباطی ایجاد شده باید به‌خوبی نگهداری شده و اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه ایجاد امکانات ارتباطی گسترش یابد.

انتهای خبر/گ

 

0 نظر

ارسال نظرات